کد خبر : 38638
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۵

افتضاح دوباره در طراحی لباس کاروان المپیک؛ کاش از فلسطینی ها یاد می گرفتیم!

افتضاح دوباره در طراحی لباس کاروان المپیک؛ کاش از فلسطینی ها یاد می گرفتیم!

رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس از امروز آغاز می شود و شاهد رقابت آنها در رشته های مختلف خواهیم بود نکته ای که اما باز هم در این میان و مطابق دوره های پیش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بحث لباس کاروان اعزامی کشورمان در این مسابقات است.   نواندیش_محمد صادقی:

رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس از امروز آغاز می شود و شاهد رقابت آنها در رشته های مختلف خواهیم بود نکته ای که اما باز هم در این میان و مطابق دوره های پیش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بحث لباس کاروان اعزامی کشورمان در این مسابقات است.

 

نواندیش_محمد صادقی: رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس از امروز آغاز می شود و شاهد رقابت آنها در رشته های مختلف خواهیم بود نکته ای که اما باز هم در این میان و مطابق دوره های پیش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بحث لباس کاروان اعزامی کشورمان در این مسابقات است.

 

افتضاح دوباره در طراحی لباس کاروان المپیک؛ کاش از فلسطینی ها یاد می گرفتیم!

 

همه به خوبی می دانیم که المپیک چه آوردگاه مهم و حائز اهمیتی نه فقط به لحاظ ورزشی که به لحاظ فرهنگی و تمدنی است، همه کشورها این فرصت را دارند که هر ۴ سال یکبار به واسطه المپیک خودشان را به جهان معرفی کنند و در کانون توجهات قرار بگیرند، افتتاحیه المپیک و رژه ابتدایی کاروان ها با پرچم و لباس متحدالشکلی که عمدتا معرف فرهنگ و تمدن و کشورها است جزو اندک مراسماتی است که بیننده میلیاردی در جهان دارد.

 

 

در تصویر زیر لباس کاروان ورزشکاران فلسطینی را مشاهده می کنید، کشوری که ماه ها یا شاید بهتر بگوییم سال ها است درگیر جنگ و قحطی و مشکلات عجیب و غریب است اما حداقل بر اهمیت طراحی لباس خود برای چنین مسابقاتی پی برده و با زیبایی هرچه تمام نمادهای ملی خود را در این تن پوش ها جای داده است، کاش ما نیز حداقل در این مورد از فلسطینی ها یاد می گرفتیم!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn