کد خبر : 38849
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

معرفی بهترین آبرسان های خارجی / اینا میتونن پوست خشک رو پنبه ای و روشن کنن لذت ببری

معرفی بهترین آبرسان های خارجی / اینا میتونن پوست خشک رو پنبه ای و روشن کنن لذت ببری

شایانیوز- بی شک همونقدر که مراقب هستیم تا مریض نشیم و از مواد غذایی مقوی برای بدنمون استفاده می کنیم، پوستمون هم نیاز به چنین مواد مغذی داره و نگهداری که متناسب با نوعش باشه. آخه میدونید که یکی پوستش خشکه و دیگری چرب و نوع سومی هم هستش به نام پوست مختلط که خب

شایانیوز- بی شک همونقدر که مراقب هستیم تا مریض نشیم و از مواد غذایی مقوی برای بدنمون استفاده می کنیم، پوستمون هم نیاز به چنین مواد مغذی داره و نگهداری که متناسب با نوعش باشه. آخه میدونید که یکی پوستش خشکه و دیگری چرب و نوع سومی هم هستش به نام پوست مختلط که خب در این نوع پوست کمتر افراد دچار چالش خواهند شد. در این مطلب ما میخوایم به سلامت پوست های خشک بپردازیم. پوست های خشک نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند چرا که پوست خشک میتونه باعث خارش، پوسته پوسته شدن، قرمزی و حتی ترک خوردگی بشه که خب این اصلا خوب نیست. اما نگران نباشید چرا که راه حل های جذابی وجود دارند که میتونن این مشکلات رو حل کرده و به خوب شدن هر چه بیشتر پوست خشک کمک کنند. مثلا استفاده از آبرسان های خارجی راه درمانی بسیار موثر است که می تواند به حفظ رطوبت پوست و التیام خشکی آن کمک خیلی خوبی داشته باشد. داشتن یک پوست شاداب و با طراوت اتفاقی نیست و با استفاده از یک آبرسان مناسب میتونید چهره زیباتر از همیشه داشته باشید. در ادامه با چند برند مناسب از آبرسان های خارجی آشنا خواهیم شد. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کرم آبرسان خارجی

کرم آبرسان The Water Cream تاچا (1,200,000 تومان – 4,929,000 تومان)

کرم آبرسان تاچا یکی از بهتری کرم ها برای پوست های خشک یا کم آب محسوب میشه که با داشتن مواد مغذی و گیاهان دارویی بدون اینکه پوست رو چسبناک بکنه آبرسانی لازمه ور انجام میده. این کرم چربی نداره و التیام بخشه. از طرفی هم درخشندگی پوست رو بعد از یک هفته مشاهده می کنید و تغذیه کننده عمقی چروک های پوست هستش. مناسب پوست های نرمال، مختل تا حتی چرب هستش که ضد پیری پوست نیز محسوب میشه. این کرم آبرسان ساخت کشور ژاپنه و غیر کمدون زا نیز هست.

کرم آبرسان خارجی

کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک (1,892,000 تومان – 2,581,000 تومان)

این کرم آبرسان صد ساعته کلینیک در واقع از دیگر کرم های آبرسان عالی خارجی می باشد که یه بافت سبک و ژلی داره و میتونه تنها تو چند ثانیه رطوبت مو نیاز پوست خشک رو برسونه و برای انواع پوست بسیار مناسبه. آبرسان مویسچر میتونه عمقی کارش رو انجام بده و به خوبی لایه های زیرین رو هم هیدراته کنه. همونطور که از اسمش هم گیداست تا مدت طولانی یعنی 100 ساعت رطوبت پوست رو حفظ میکنه و برای سلامت و شادابی پوست به شدت پیشنهاد میشه. از دیگر ویژگی های این کرم آبرسان اینه که از بروز چین و چروک جلوگیری داره و به بهبودشون کمک میکنه و مقاومت گوست رو در مقابل آسیب های بیرونی بالا میبره. حاوی بیوفرمنت آلوئه، هیالورونیک اسید، آب آلوئه اکتیو شده هستش و ساخت کشور آمریکاست.

کرم آبرسان خارجی

ژل مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی کلینیک (1,120,000 تومان – 1,780,000 تومان)

در این بخش با ژلی مرطوب کننده و جذاب آشنا خواهیم شد که از برند کلینیک که یکی از بهترین برند های خارجی و ساخت آمریکاست تهیه شده. ژل دراماتیکالی با بافت ژلی که داره پوست رو به خوبی آبرسانی میکنه و میتونه تا مدت 8 ساعت هم رطوبتش رو نگه داره. این آبرسان بافتی سبک و زود جذب داره  و مناسب پوست های مختلط هستش. از دیگر ویژگی های این ژل اینه که دارای هیالورونیک اسید، عصاره جو، عصاره میوه خیار و تخمه آفتابگردان نیز می باشد.

کرم آبرسان خارجی

کرم مرطوب کننده و آبرسان ریچ سیمپل (368,000 تومان)

این کرم آبرسان بافتی سبک داره همراه با جذبی سریع که خب تا 12 ساعت هم میتونه رطوبت پوست رو نگه داره. یه آبرسان قوی برای گوست های کم آب و خشکه که پوست های زبر رو هم به خوبی میتونه نرم و جذاب کنه. از دیگر ویژگی هاش بازسازی کنندگی پوست هستش همراه با تسکین دهندگی که خب ویتامین هایی همچون B5 و E و نیاسینامید رو هم داره. غیر کومدوژنیک هستش و برای انواع پوست به خصوص خشک و زبر ها عالیه. بدون تست حیوانی و رنگ هم ندارد و فاقد الکل،پارابن و مواد شیمیایی مضر نیز می باشد. این محصول ساخت کشور انگلیس است. 

کرم آبرسان خارجی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn