کد خبر : 39501
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۵۲

پیروزی تیم‌های فوتبال آرژانتین و اسپانیا در دومین بازی + فیلم

پیروزی تیم‌های فوتبال آرژانتین و اسپانیا در دومین بازی + فیلم

تیم‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آرژانتین و اسپانیا بازی دوم خود را در المپیک با برد پشت سر گذاشتند. در آغاز روز دوم مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های آرژانتین و اسپانیا موفق شدند حریفانشان را شکست دهند. در گروه B، آرژانتنین موفق

تیم‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آرژانتین و اسپانیا بازی دوم خود را در المپیک با برد پشت سر گذاشتند.

در آغاز روز دوم مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های آرژانتین و اسپانیا موفق شدند حریفانشان را شکست دهند.

در گروه B، آرژانتنین موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد عراق عبور کند و به نخستین برد خود در این بازی‌ها دست یابد و از حذف زودهنگام فرار کند. آرژانتین در بازی اولش در یکی از عجیب‌ترین دیدار‌های تاریخ المپیک، در حالی که در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را زده بود، پس از وقفه‌ای دو ساعته این گل رد و در نهایت بازنده شد.

در دیگر دیدار، تیم اسپانیا سه بر یک جمهوری دومنیکن را از پیش رو برداشت تا صعود خود به مرحله یک چهارم را قطعی کرده باشد. جمهوری دومینیکن کل نیمه دوم را ده نفره بازی کرد. پائو کوبارسی، مدافع تیم ملی اسپانیا به دلیل دو کارته شدن در این رقابت‌ها، بازی سوم این تیم در مرحله گروهی مقابل مصر را از دست داد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn