کد خبر : 39573
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۲

کشف ۱۰ تن چوب و زغال قاچاق در جویبار

کشف ۱۰ تن چوب و زغال قاچاق در جویبار

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق از نوع درختچه تاغ خبر داد.   به گزارش صد آنلاین،     سرهنگ عبدالله اکبری گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انبار چوب‌های قاچاق در

کشف ۱۰ تن چوب و زغال قاچاق در جویبار

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق از نوع درختچه تاغ خبر داد.

 

به گزارش صد آنلاین،     سرهنگ عبدالله اکبری گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انبار چوب‌های قاچاق در حیاط منزل یک قاچاقچی محصولات جنگلی با خبر شدند.

 

 

 

 

کشف ۱۰ تن چوب و زغال قاچاق در جویبار

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از منزل متهم، حدود ۹ تن چوب درختچه تاغ که به صورت غیر مجاز از مناطق جنگلی استان برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی جویبار در ادامه از کشف مقدار تقریبی یک تن زغال چوب درختچه تاغ نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

مهز

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn