کد خبر : 39634
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۶

وام قرض الحسنه 300 میلیونی

وام قرض الحسنه 300 میلیونی

بازدید:۳۰ بانک سرمایه تسهیلاتی بدون سود ارائه کرده است که سپرده گذاران این بانک که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. سقف مبلغ این وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومان است که مبلغ آن بر اساس مدت سپرده‌گذاری هر متقاضی تعیین می‌شود. نرخ سود آن نیز صفر

وام قرض الحسنه 300 میلیونی |  متقاضیان وام بدون سود خبر خوش رسید

بازدید:۳۰

بانک سرمایه تسهیلاتی بدون سود ارائه کرده است که سپرده گذاران این بانک که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. سقف مبلغ این وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومان است که مبلغ آن بر اساس مدت سپرده‌گذاری هر متقاضی تعیین می‌شود. نرخ سود آن نیز صفر است و تنها چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌شود.

به گزارش صد آنلاین، واجدان شرایط دریافت وام طرح نسیم بانک سرمایه سپرده‌گذارانی هستند که حداقل سه ماه در بانک سرمایه میانگین حساب ایجاد کنند و به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. البته سپرده وام‌گیرندگان، در این طرح تسهیلاتی مسدود نمی‌شود. این وام را ضامن رسمی یا اعتبار شغلی ضمانت می‌کند و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، ۱۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

سقف مبلغ وام قرض الحسنه بانک سرمایه

سقف مبلغ این وام ۳۰۰ میلیون تومان است و برای هر وام‌گیرنده بر اساس مدت سپرده‌گذاری او در بانک سرمایه مبلغ این تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر نشان دهنده ضریب برابری تسهیلات بر اساس مدت میانگین حساب وام‌گیرنده است.

شرایط بازپرداخت وام بدون سود نسیم

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه در نظر گرفته شده و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با مدت‌زمان بازپرداخت ۴۸ ماهه و با کارمزد چهار درصد، ماهانه موظف به بازپرداخت ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان به بانک است. مبلغ کل بازپرداخت این وام نیز به ۳۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn