کد خبر : 39666
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

تمیز کردن نمایشگر و شیشه تلویزیون / جور دیگه پاکش کنی بعد از یه مدت صفحه اش سیاه میشه

تمیز کردن نمایشگر و شیشه تلویزیون / جور دیگه پاکش کنی بعد از یه مدت صفحه اش سیاه میشه

شایانیوز- هر کسی این روزا به دنبال یه راهی هست که بتونه کارهاش رو از طریق اون سریع السیر و فشنگی پیش ببره و از این طریق تو زمان خودش صرفه جویی کنه چرا که همه دیگه الان به ارزش زمان پی بردن و میدونن که نمیشه اون رو نه برگردوند و نه با پول

شایانیوز- هر کسی این روزا به دنبال یه راهی هست که بتونه کارهاش رو از طریق اون سریع السیر و فشنگی پیش ببره و از این طریق تو زمان خودش صرفه جویی کنه چرا که همه دیگه الان به ارزش زمان پی بردن و میدونن که نمیشه اون رو نه برگردوند و نه با پول خرید پس باید ازش به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم که خب برای رسیدن به این هدف شما میتونید به سراغ استفاده ازترفندها برید که میتونن در زمینه های مختلف کمک رسان و یاری دهنده ی شما باشن و در این بین حالا میخواد شستن یه توت فرنگی کوچک باشه و یا تمیز کردن موی کله پاچه و… در کل شما میتونید برای هر کاری ترفند پیدا کنید.

پس تنها کاری که باید کنید این هست که در صورتی که چطور انجام دادن یه کاری براتون سوال شد و یا خواستید یه کاری رو در کمترین زمان ممکن به ثمر برسونید با یه سرچ در اینترنت راهکارهای راحت و آسون برای اون پیدا کنید. یه خوبی هم که ترفندها دارن این هست که قبل از شما افراد زیادی اونا رو تست کردن و یه جورایی میشه گفت که این ترفندها امتحان خودشون رو پس دادن و شما به راحتی میتونید بهشون تکیه کنید. حالا از اینا بگذریم وم برسیم به مقاله ی امروز که در طی اون میخواهیم در خصوص ترفند تمیز کردن شیشه ی تلویزیون براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن شیشه تلویزیون

وسایل موردنیاز برای تمیز کردن نمایشگر تلویزیون

محلول آب و سرکه به نسبت 3 به 1

دستمال میکروفایبر

دستمال پاک کننده وسایل الکترونیکی

جاروبرقی با وسایل ضمیمه

تمیز کردن نمایشگر تلویزیون

در تمیز کردن نمایشگر تلویزیون قبل از هر کاری برای ایمنی هر چه بیشتر باید اون رو از پریز برق بکشید و دقت کنید که نمیتونید از روش های سنتی مثل استفاده از دستمال مرطوب بهره بگیرید و به جای این روش باید از یه دستمال میکروفایبر خشک و نرم استفاده کنید و با کمک اون گرد و غبار رو از روی شیشه پاک کنید و در صورتی که لکه ها و کثیفی های خشک شده روی تلویزیون بود هم میتونید از دستمال مرطوب مخصوص لوازم برقی برای پاک کردن اون لکه ها استفاده کنید. 

حالا دستمال رو بردارید و اون رو به ترکیب سرکه و آب آغشته کنید و روی تلویزیون بکشید دقت کنید که زیاد خیس نباشه و در انتها هم خیلی زود اون رو خشک کنید.

تمیز کردن شیشه تلویزیون

تمیز کردن کنترل تلویزیون

یه سری اسباب در منزل هست که شاید زیاد مورد استفاده باشن ولی موضوعی که در رابطه با اون ها وجود داره این هست که زیادی به تمیز کردن و رسیدگی به اون ها بها داده نشده که یکی از این وسایل ریموت و یا همون کنترل تلویزیون هست که خب توسط افراد زیادی لمس میشه و به ندرت کسی به فکر تمیز کردنش میفته ولی خب باید کم کم به فکر این بینوا هم باشید و برای تمیز کردنش دست به کار بشید چون بالاخره اگر اون نباشه کی حوصله داره بره شبکه های تلویزیون رو دستی عوض کنه و یا اون رو به شکل دستی خاموش و روشن کنه!

برای این منظور هم میتونید از یه دستمال پاک کننده در هر دو سمت کنترل استفاده کنید به این صورت که دستمال رو دور انگشت خودتون میپیچید و و مجدد اون رو یه مقدار به محلول آب و سرکه آغشته میکنید بعد با استفاده ازش خطوط و گوشه های کنترل رو تمیز میکنید و خیلی زود خشکش میکنید. در صورتی که دستمال چند کاره هم داشتید میتونید با استفاده از اون هم این کار رو انجام بدید.

تمیز کردن شیشه تلویزیون

تمیز کردن بلندگو های تلویزیون

خب شاید به بلندگوها هم کم لطفی بشه و کسی به سراغ تمیز کردن اون ها نره در حالی که باید برای اونا هم یه کاری کرد که خب در وهله ی اول باید پارچه و یا فوم جداشونده ی روی بلندگوها رو جدا کنید و بعد با جاروبرقی دو سمتش رو تمیز کنید تا موی حیوانات خانگی، غبار و… پاک بشه. در صورتی هم که پوشش اون جداشدنی نبود میتونید از روی همون پوشش هم جارو برقی بکشید. همچنین شما میتونید برای از بین برن مواردی که ذکر شد از رول های چسبناکی که پرزهای لباس ها رو از بین میبرن و یا جوراب پارازین هم استفاده کنید.

تمیز کردن شیشه تلویزیون

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn