کد خبر : 39733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

شمارش معکوس برای انفجار بمب جدید استقلال؛ شماره پیراهن هم مشخص شد!

شمارش معکوس برای انفجار بمب جدید استقلال؛ شماره پیراهن هم مشخص شد!

آنگونه که از باشگاه استقلال خبر میرسد، آبی پوشان حتی شماره پیراهن این بازیکن را نیز انتخاب کردهاند و تنها برخی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره میتواند مانع از آبی پوش شدن بازیکن سابق چلسی، آمینس و لنس فرانسه شود. ورزش‌سه: حضور گائل کاکوتا در استقلال تنها نیازمند توافق بر سر برخی جزئیات است. آبی‌پوشان که

آنگونه که از باشگاه استقلال خبر میرسد، آبی پوشان حتی شماره پیراهن این بازیکن را نیز انتخاب کردهاند و تنها برخی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره میتواند مانع از آبی پوش شدن بازیکن سابق چلسی، آمینس و لنس فرانسه شود.

ورزش‌سه: حضور گائل کاکوتا در استقلال تنها نیازمند توافق بر سر برخی جزئیات است. آبی‌پوشان که چند وقتی است با این بازیکن به توافق رسیده اند، منتظر امضای نهایی این بازیکن هستند تا او نیز به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.

شمارش معکوس برای انفجار بمب جدید استقلال؛ شماره پیراهن تم مشخص شد!

آنگونه که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، آبی‌پوشان حتی شماره پیراهن این بازیکن را نیز انتخاب کرده‌اند و تنها برخی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره می‌تواند مانع از آبی‌پوش شدن بازیکن سابق چلسی، آمینس و لنس فرانسه شود.

 

اخبار مرتبط:تکلیف حضور ایوان آلخو در استقلال روشن شد
برنامه بازی های هفته های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد: تاریخ و ساعت مسابقات استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و …

استقلالی ها که شب گذشته با پروازی راهی ترکیه شدند، منتظر تأیید‌ نهایی کاکوتا هستند تا این بازیکن پس از عقد قرارداد رسمی با این باشگاه، به اردوی تیم اضافه شود.

نکونام امیدوار است که بتواند کاکوتا را در اردوی ارزروم در اختیار داشته باشد تا پس از بازگشت به تهران، این بازیکن به هماهنگی کامل با هم تیمی‌هایش برسد و بتواند از هفته نخست و دیدار برابر شمس آذر، در اختیار کادرفنی باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn