کد خبر : 39753
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

پیشنهاد پرسپولیس به عطیه الله ۱۵۰ هزار یورو بالاتر از الاهلی

پیشنهاد پرسپولیس به عطیه الله ۱۵۰ هزار یورو بالاتر از الاهلی

باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین پیشنهاد خود برای جذب عطیه الله مراکشی پیشنهاد ۲ میلیون یورویی داد. سایت one۳.news مصر در گزارشی فوری نوشته است: باشگاه ایرانی برای جذب یحیی عیزیه الله بازیکن مراکشی تیم فوتبال سوچی روسیه پیشنهاد بالایی ارائه کرده است و این کار الاهلی مصر را برای به خدمت گرفتن وی دشوار کرده

باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین پیشنهاد خود برای جذب عطیه الله مراکشی پیشنهاد ۲ میلیون یورویی داد.

سایت one۳.news مصر در گزارشی فوری نوشته است: باشگاه ایرانی برای جذب یحیی عیزیه الله بازیکن مراکشی تیم فوتبال سوچی روسیه پیشنهاد بالایی ارائه کرده است و این کار الاهلی مصر را برای به خدمت گرفتن وی دشوار کرده است.
در این گزارش آمده است: پیشنهاد ۲ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ۳۰ ساله بالا به نظر می‌رسد، اما ما تلاش خود را برای جذب ین مهاجم انتجام می‌دهیم، اما باشگاه سوچی از پیشنهاد باشگاه ایرانی استقبال کرده است.
مسئولان باشگاه الاهلی به این موضوع اشاره کردند که سوچی روسیه از الاهلی خواست ۴۵۰ هزار یورو برای قرض گرفتن او و ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو در هنگام خرید بپردازد و ما این موضوع را رد کردیم.

مسئولان باشگاه الاهلی در پایان خاطرنشان کردند: با وجود اصرار باشگاه روسی بر درخواست‌های مالی خود، دوباره تلاش خواهیم کرد.
پیشنهاد پرسپولیس حدود ۱۵۰ هزار یورو بالاتر از پیشنهاد الاهلی به باشگاه سوچی روسیه است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پیمان یکشنبه , 7 مرداد 1403 - 12:29

یحیی بازیکن سابق گاریدو بوده و الان گاریدو توایرانه و هیچ مشکلی نداره تو ایران۰پس گاریدو باید بایحیی صحبت کنه و شرایط اینجارو بگه وراضیش کنه۰همچنین ایوب هم میتونه بایحیی صحبت کنه چون هردو مراکشی هستند۰ایوب شرایط باشگاه وایرانو بهش بگه و اطمینان بده که ایران کشور خوبیه وباشگاه هم بزرگه وپرافتخار۰درویش قطعابایدهزینه کنه براش۰یجاهایی بایدمبلغ بالاترهزینه کرد چون هم بازیکن خوبیه و کاملاچپ تیموبیمه میکنه ومهمتراینکه زمان داره میگذره تیم ناقصه۰زودتر پولشوبدین و قرارداد ببندین۰

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn