کد خبر : 39858
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

آموزش زدن سایه ترکیبی مثل آرایشگرا / با این روش چه برا آرایش روزمره و چه عروسی بدرخش

آموزش زدن سایه ترکیبی مثل آرایشگرا / با این روش چه برا آرایش روزمره و چه عروسی بدرخش

شایانیوز- میکاپ این روزا به یه روتین روزانه برای خیلی از خانوم ها تبدیل شده چرا که در اصل هدف میکاپ دستخوش تغییر شده و افراد برای این که خودشون رو تغییر بدن آرایش نمیکنن و یه جورایی آرایش برای اون ها یه راهی برای بولد کردن زیبایی های چهره شون و پوشوندن ایرادات و

شایانیوز- میکاپ این روزا به یه روتین روزانه برای خیلی از خانوم ها تبدیل شده چرا که در اصل هدف میکاپ دستخوش تغییر شده و افراد برای این که خودشون رو تغییر بدن آرایش نمیکنن و یه جورایی آرایش برای اون ها یه راهی برای بولد کردن زیبایی های چهره شون و پوشوندن ایرادات و نواقص اون هست به همین دلیل مثلا برای جاهایی مثل دانشگاه همه به دنبال آرایش شیک برای دانشگاه میگردن و بیخیال میکاپ های خلیجی و غلیظ شدن چرا که در این حالت نه تنها زیبا نمیشن بلکه انگشت نما هم میشن و یه عنوان افرادی که موقعیت نشناس هستن به نظر خواهند اومد چون الان دیگه برای عروسی هم اینجور آرایشا از مد افتاده و همه به دنبال میکاپ نچرال هستن.

البته که در این بین برای داشتن یه میکاپ خوب شما باید ابزار و لوازم خوب در دسترستون باشه مثلا در صورتی که چشم هاتون حساس هست باید به سراغ بهترین خط چشم ها برای چشم های حساس برید و از بین اون ها انتخاب داشته باشید تا یه وقت خط چشم زیر چشمتون نریزه و گند نزنه به آرایشتون ولی خب داشتن لوازم آرایشی خوب به تنهایی نمیتونه ضامن یه آرایش زیبا برای شما باشه چرا که شما باید علاوه بر اون مهارت بالایی هم در زمینه ی میکاپ داشته باشید و از ترفندهای آرایشی اطلاع کامل داشته باشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص آموزش زدن سایه ترکیبی باهاتون صحبت کنیم و این مدل سایه زدن رو قدم به قدم بهتون یاد بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سویه

چشم ها رو با استفاده از پرایمر آماده کنید

در صورتی که میخواهید چشم هاتون زیبا به نظر برسه باید با یه پایه صاف شروع به سایه زدن کنید که خب برای این منظور میتونید از یه پرایمر سایه ی چشم برای آماده سازی چشماتون جهت ایجاد پایه ای مناسب استفاده کنید. در صورتی که پلک های چرب دارید یه پرایمر خوب باعث میشه که شایه ی چشمتون برای مدت زمان طولانی بدون محو شدن و چین و چروک پیدا کردن روی پلک های اینچنینی باقی بمونه. در صورتی هم که از یه پرایمر رنگی استفاده کنید میتونید چشم هاتون رو روشن تر به نظر بیارید. 

سویه1

یه پایه ایجاد کنید

در کل تو آرایش چشم، داشتن یه پایه صاف و یکدست بسیار اهمیت داره بنابراین باید برای سایه از سایه ی پایه در سراسر پلکتون استفاده کنید و رنگی که برای پایه انتخاب کردید به رنگ طبیعی پوستتون نزدیک باشه برای زدن اون هم پشت پلکتون بهتره که از یه برس ترکیبی مخصوص سایه ی چشم استفاده کنید و اون رو تا آخر پلکتون ببرید در اصل این سایه رنگ پوست شما رو پشت پلکتون یکدست نشون میده.

سویه2

گوشه داخلی چشمتون رو برجسته کنید

یکی از بهترین نکات آرایشی برای چشم که باعث جلوه دادن به اون و همچنین بزرگتر دیده شدنش میشه استفاده از سایه ی روشن در گوشه ی داخلی چشم هست بعد از زدن اون هم از نوک برس سایه ی چشم تخت برای مات کردنش استفاده کنید و اون رو به گوشه ی داخلیه چشمتون بمالید. در صورتی هم که برا زدن سایه ها با روشن ترین اون ها شروع کنید این کار به شما کمک میکنه که در نهایت بتونید سایه های تیره تر رو با همون برس سایه ی چشم بزنید. همچنین میتونید از اون سایه روی استخون ابروتون به عنوان هایلایتر استفاده کنید.

سویه3

حالا نوبت مشخص کردن نقطه چین خوردگی پلکتون و ترکیب کردن سایه هاست

چشماتون رو ببندید و نقطه ی چین خوردگی پوستتون رو پیدا کنید البته که در چشم های مختلف این چین خوردگی متفاوت هست مثلا در چشم های بادامی شکلش ظریف تره دقت کنید که بعد از پیدا کردن این قسمت باید یه سایه ی تیره رو برای کاور کردن اون قسمت استفاده کنید سایه ای که تیره تر از سایه ی اصلی شما هست پس به ترتیب از انتهای بیرونی چشم یه سایه ی تیره باید داشته باشید ودر وسطای پلک یه سایه ی روشن تر که به رنگ پوستتون نزدیکه و در گوشه ی داخلی چشم سایه ی روشن پس دقت کنید که اول باید سایه ی روشن که در بیشتر اوقات سفید هست زده بشه و بعد از اون و در ادامه اش سایه ی نزدیک به رنگ پوست رو میزنید و اون رو با برس فید میکنید و حالا در گوشه ی خارجی چشم کار میکنید و مجددا بعد از زدن سایه اون رو فید میکنید.

سویه4

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn