کد خبر : 40128
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

حذف شمشیربازها، امیدواری‌های فاطمه مجلل

حذف شمشیربازها، امیدواری‌های فاطمه مجلل

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های المپیک 2024 پاریس از جمعه به صورت رسمی آغاز شد و روز گذشته اولین روز برای نمایندگان ایران بود و نتایج ورزشکاران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است: «فاطمه مجلل» دختر قایقران ایران در رقابت‌های روئینگ تک نفره، با دست یافتن به مقام چهارم در دور

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های المپیک 2024 پاریس از جمعه به صورت رسمی آغاز شد و روز گذشته اولین روز برای نمایندگان ایران بود و نتایج ورزشکاران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

«فاطمه مجلل» دختر قایقران ایران در رقابت‌های روئینگ تک نفره، با دست یافتن به مقام چهارم در دور اول، به مرحله «شانس مجدد» راه یافت. ۳ نفر اول به صورت مستقیم به نیمه‌نهایی صعود کرده و نفر چهارم به مرحله شانس مجدد می‌رسد. 

«محمد فتوحی» شمشیرباز ایران در رقابت‌های اسلحه سابر، با نتیجه ۱۵ بر ۱۳مسابقه را به «جبران زئآ» حریف مکزیکی خود واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

«علی پاکدامن» دیگر شمشیرباز اسلحه سابر ایران، با پیروزی ۱۵ بر ۱۱ مقابل «یوشیدا» از ژاپن به مرحله دوم و دور یک هشتم نهایی مسابقات شمشیربازی المپیک صعود کند. علی پاکدامن در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفی از کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۱۵ به ۱۰  شکست خورد. به این ترتیب او نیز از صعود به جمع هشت نفر برتر بازماند. 

«محمد رهبری» نیز در شمشیربازی اسحله سابر، در دور اول استراحت داشت و در دور دوم به مصاف حریف فرانسوی رفت. او با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۵ شکست خورد و حذف شد. 

«مهدی الفتی» یکی از پرچم‌داران ایران در مراسم افتتاحیه و نخستین ژیمناستیک‌کار ایران که «پس از انقلاب» به المپیک راه یافته، ۱۴.۵۸۳ به کار خود در مرحله نخست پایان داد و با این امتیاز بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای رسیدن به مرحله بعد داشته باشد. او در رقابت‌های پرش خرک در رقابت‌های المپیک شرکت کرده بود. 

«هانیه رستمیان» دختر تیرانداز ایران که انتظار می‌رفت یکی از شانس‌های کسب مدال نیز باشد، با قرار گرفتن در جایگاه ۲۲ جدول مقدماتی، از رقابت‌های «تپانچه ۱۰ متر» حذف شد. 

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn