کد خبر : 40225
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

طعنه سنگین درویش به بیرانوند

طعنه سنگین درویش به بیرانوند

روز گذشته وقتی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور در ایفمارک با خبرنگاران روبرو شد و حرف‌های نسبتا تندی علیه رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس مطرح کرد مشخص بود این صحبت‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، بیرانوند دیروز درباره الحاقیه جنجالی قراردادش که به واسطه آن توانسته قراردادش را با

روز گذشته وقتی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور در ایفمارک با خبرنگاران روبرو شد و حرف‌های نسبتا تندی علیه رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس مطرح کرد مشخص بود این صحبت‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، بیرانوند دیروز درباره الحاقیه جنجالی قراردادش که به واسطه آن توانسته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند خطاب به درویش گفت: «شما اگر مدیرعامل هستی که بیرانوند قرارداد داشت و نباید چنین الحاقیه‌ای را به قرارداد اضافه می‌کردی. پس به گوشت رسیده بود که می‌خواهند اخراجت کنند و دلت به حال پرسپولیس نسوخته بود، من هم که می‌خواهم بروم بگذارید همان «رضا پرز» بمانم و نفر بعدی تیم را بد ببندد و من خدای هواداران پرسپولیس شوم.»

امروز درویش دوباره درباره این الحاقیه صحبت کرد اما برای اولین موضوعی را مطرح کرد که در فضای مجاز بسیار جنجال برانگیز شده است و هواداران پرسپولیس دارند درباره آن گمانه‌زنی‌های زیادی می‌کنند.

درویش امروز گفت: «در مورد الحاقیه بارها صحبت شده و زیاد به این موضوع نمی‌پردازم. اما دوست دارم ایشان (بیرانوند) این سوال را پاسخ دهد الحاقیه‌ای که به درخواستش در قرارداد گنجانده شد چه ارتباطی با مصدومیت و باز شدن گچ دستش داشت؟ بیشتر از این هم در این مورد صحبت نمی‌کنم.»

ماجرای گچ دست بیرانوند مربوط به اوایل سال 1403 است. در آن زمان تیم ملی ایران دو بازی مقابل ترکمنستان داشت. در اولین بازی بیرانوند در دروازه ایستاد اما در بازی برگشت او روی نیمکت نشست و بعد از بازگشت از ترکمنستان مشخص شد که از ناحیه مچ دست مصدوم شده است و باید چند هفته استراحت کند. 

بیرانوند در آن برهه 3 بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان را از دست داد. در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک هم غیبت داشت که پرسپولیس در آن مسابقه در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

درویش و بیرانوند مدت‌هاست که با هم وارد مشاجره شده‌اند و علیه هم مصاحبه می‌کنند اما این اولین بار است که درویش ماجرای مصدومیت بیرانوند و گچ دست او را مطرح می‌کند. به نظر می‌رسد در آن برهه اتفاقی افتاده است که رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس از آن بی‌خبرند.

حدس این که ماجرا چه بوده است آسان نیست. اما چیزی که بخش زیادی از هواداران پرسپولیس به آن فکر کرده‌اند و در فضای مجازی مطرح کرده‌اند این است که درویش نشان داده که بیرانوند گچ دست خود را باز نمی‌کرد خواهان الحاقیه بود تا گچ دستش را باز کند!

قطعا نمی‌شود چنین چیزی را اثبات کرد و باید منتظر اتفاقات و مصاحبه‌های بعدی دو طرف بمانیم. اما به نظر می‌رسد باز هم چیزهایی در پشت پرده این ماجرا وجود دارد که ممکن است کم کم رسانه‌ای شوند یا اصلا هیچ وقت هم رسانه‌ای نشوند!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn