کد خبر : 40349
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۵۸

«ناکجا» بار دیگر درخشید: حضور در دو جشنواره معتبر جهانی

«ناکجا» بار دیگر درخشید: حضور در دو جشنواره معتبر جهانی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه «ناکجا» درخشش جهانی خود را ادامه می‌دهد. این اثر به دو جشنواره معتبر بین‌المللی راه یافت و افتخارات دیگری نیز کسب کرده است. فیلم کوتاه ایرانی “ناکجا” در دو جشنواره معتبر بین‌المللی راه یافت فیلم کوتاه “ناکجا” به کارگردانی عرفان پارساپور، موفقیت چشمگیری در عرصه بین‌المللی کسب کرده

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه «ناکجا» درخشش جهانی خود را ادامه می‌دهد. این اثر به دو جشنواره معتبر بین‌المللی راه یافت و افتخارات دیگری نیز کسب کرده است.

فیلم کوتاه ایرانی “ناکجا” در دو جشنواره معتبر بین‌المللی راه یافت

فیلم کوتاه “ناکجا” به کارگردانی عرفان پارساپور، موفقیت چشمگیری در عرصه بین‌المللی کسب کرده و به نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رجینا (ریفا) در کانادا و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم سالنتو در ایتالیا راه یافته است.

این فیلم داستانی که دقایقی عجیب از زندگی یک زوج را روایت می‌کند، پیش از این نیز جوایز ارزشمندی همچون جایزه “رمی” برای بهترین فیلم فانتزی از جشنواره هیوستون و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره جهانی فیلم‌های مستقل کن فرانسه را به خود اختصاص داده بود.

“ناکجا” با حضور بازیگران مطرحی همچون شبنم قربانی و پاشا رستمی و با تصویربرداری کوهیار کلاری، توانسته توجه جشنواره‌های معتبر جهانی را به خود جلب کند. این فیلم همچنین از موسیقی زیبای مازیار یونسی بهره می‌برد.

جشنواره بین‌المللی رجیفا که مورد تایید جایزه هنرهای تصویری کانادا است، از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور برگزار می‌شود و جشنواره بین‌المللی سالنتو نیز فرصتی برای نمایش فیلم‌های متنوع و نوآور از سراسر جهان است که از ۲۰ تا ۲۵ شهریور در ایتالیا برگزار خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn