کد خبر : 40373
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۵۰

رونمایی از بمب استقلال در ترکیه

رونمایی از بمب استقلال در ترکیه

حضور کاکوتا در استقلال تنها نیازمند توافق بر سر برخی جزئیات است. آبی‌پوشان که چند وقتی است با این بازیکن به توافق رسیده اند، منتظر امضای نهایی این بازیکن هستند تا او نیز به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.

به گزارش شمانیوز؛ حضور کاکوتا در استقلال تنها نیازمند توافق بر سر برخی جزئیات است. آبی‌پوشان که چند وقتی است با این بازیکن به توافق رسیده اند، منتظر امضای نهایی این بازیکن هستند تا او نیز به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.

آنگونه که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، آبی‌پوشان حتی شماره پیراهن این بازیکن را نیز انتخاب کرده‌اند و تنها برخی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره می‌تواند مانع از آبی‌پوش شدن بازیکن سابق چلسی، آمینس و لنس فرانسه شود.

استقلالی ها که شب گذشته با پروازی راهی ترکیه شدند، منتظر تأیید نهایی کاکوتا هستند تا این بازیکن پس از عقد قرارداد رسمی با این باشگاه، به اردوی تیم اضافه شود.

نکونام امیدوار است که بتواند کاکوتا را در اردوی ارزروم در اختیار داشته باشد تا پس از بازگشت به تهران، این بازیکن به هماهنگی کامل با هم تیمی‌هایش برسد و بتواند از هفته نخست و دیدار برابر شمس آذر، در اختیار کادرفنی باشد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn