کد خبر : 40466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۸

هرکس پرچم آمریکا را آتش‌ بزند باید یکسال زندانی شود

هرکس پرچم آمریکا را آتش‌ بزند باید یکسال زندانی شود

در پی به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در اعتراضات اخیر آمریکایی‌ها به حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، ترامپ خواستار حبس یکساله برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد. به گزارش تیتر کوتاه، دونالد ترامپ در مصاحبه با برنامه «فاکس و دوستان» شبکه فاکس‌نیوز در واکنش به نوع برخورد با معترضان آمریکایی خواهان

در پی به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در اعتراضات اخیر آمریکایی‌ها به حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، ترامپ خواستار حبس یکساله برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد.

ترامپ: هرکس پرچم آمریکا را آتش‌ بزند باید یکسال زندانی شود


به گزارش تیتر کوتاه، دونالد ترامپ در مصاحبه با برنامه «فاکس و دوستان» شبکه فاکس‌نیوز در واکنش به نوع برخورد با معترضان آمریکایی خواهان محکومیت یک سال حبس برای اهانت به پرچم آمریکا شد.

وی گفت‌: الان افرادی خواهند گفت که چنین چیزی (محکومیت یکسال حبس) برخلاف قانون اساسی است. آن‌ها آدم‌ها احمقی هستند. آدم‌های احمقی هستند که چنین چیزی می‌گویند.

وی ادامه داد: ما باید با کنگره همکاری کرده تا در خصوص محکومیت یکسال حبس به توافق برسیم. وقتی اجازه داشته باشند که روی پرچم پابگذارند و بنزین روی آن بریزند و آن را به آتش بکشند….باید یکسال حبس بکشند، آنوقت دیگر چنین کاری نخواهند کرد.

بر اساس رای دیوان عالی آمریکا که در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۹ صادر شده است، آتش زدن پرچم آمریکا در تجمعات اعتراضی، مشمول آزادی بیان و حق اعتراض شهروندان آمریکا در برابر استبداد احتمالی حکومت است و جرمی محسوب نمی‌شود.

در پی سخنرانی روز چهارشنبه هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، معترضان آمریکایی در واشنگتن دی سی علیه جنایات صهیونیست‌ها تظاهرات برپا کردند و پرچم آمریکا را آتش زدند.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn