کد خبر : 40518
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۰

از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی هستم/ جانشین بیرانوند باید گلر خارجی باشد

از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی هستم/ جانشین بیرانوند باید گلر خارجی باشد

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات اظهار داشت: با وجود اینکه شاید خیلی از هواداران از نقل و انتقالات ناراضی باشند ولی من نسبتاً از شرایط راضی هستم و به نظرم چند بازیکن موثر جذب شدند. عل علیپور و فرشاد

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات اظهار داشت: با وجود اینکه شاید خیلی از هواداران از نقل و انتقالات ناراضی باشند ولی من نسبتاً از شرایط راضی هستم و به نظرم چند بازیکن موثر جذب شدند. عل علیپور و فرشاد احمدزاده که از خانواده پرسپولیس هستند آنها به خانه برگشتند و از این بابت خیلی خوشحالم. آنها مثل برخی بازیکنان بی‌معرفتی نکردند. علی علیپور و فرشاد احمدزاده در اروپا بازی کرده‌اند و شک ندارم، می‌توانند به تیم کمک کنند. در کنار آن بازیکن مراکشی سابقه بازی در جام‌جهانی را دارد و می‌تواند به ما کمک کند. البته امیدوارم بتوانیم اورونوف را هم در تیم نگه داریم، چراکه امسال در آسیا و لیگ برتر، کار سختی داریم.

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر هم توضیح داد: این بدشانسی پرسپولیس است که در چند هفته‌ اول بازی‌های سختی دارد و کارش را باید سخت شروع کند ولی به طور کلی برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد، فرقی نمی‌کند در چه هفته‌ای و با کدام تیم بازی کند. به هر حال باید با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و مهم این است که در هر بازی، موفق باشیم. اگر پرسپولیس از گردنه هفته‌های اول به سلامت عبور کند می‌تواند مدعی جدی قهرمانی در این فصل باشد. هر چند زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم ولی شخصیت قهرمانی در پرسپولیس نهادینه شده و خیلی وقت‌ها در شرایطی که انتظارش نمی‌رفت تیم قهرمان شد و امسال هم امیدوارم به این مهم دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نبود گلر در پرسپولیس و عدم جذب گزینه جانشین بعد از جدایی بیرانوند هم گفت:‌ پرسپولیس نباید به دنبال دروازه‌بان‌های داخلی برود، چون به گلر شش‌دانگ احتیاج دارد که بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد و برای همین سراغ گزینه‌های مطلوب خارجی باید برویم و در این مورد باید دقت زیادی صورت بگیرد چرا که دروازه پست حساسی است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn