کد خبر : 41070
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

کودکان سندروم داون در فیلم کوتاه «تلخابه» می‌درخشند

کودکان سندروم داون در فیلم کوتاه «تلخابه» می‌درخشند

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه داستانی «تلخابه» به کارگردانی حمیدرضا کردسیچانی، با روایتی متفاوت از فوتبال و زندگی کودکان مبتلا به سندروم داون، در اصفهان ساخته شد. این فیلم که با حمایت موسسه مهر اندیشان سایا تولید شده، نگاهی عمیق به دنیای این کودکان و چالش‌های آن‌ها دارد. فیلم کوتاه «تلخابه» روایتی متفاوت

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه داستانی «تلخابه» به کارگردانی حمیدرضا کردسیچانی، با روایتی متفاوت از فوتبال و زندگی کودکان مبتلا به سندروم داون، در اصفهان ساخته شد. این فیلم که با حمایت موسسه مهر اندیشان سایا تولید شده، نگاهی عمیق به دنیای این کودکان و چالش‌های آن‌ها دارد.

فیلم کوتاه «تلخابه» روایتی متفاوت از فوتبال و زندگی

داستان فیلم حول محور دانیال، پسربچه‌ای مبتلا به سندروم داون می‌چرخد که به دلیل مصرف داروی ریتالین، از شرکت در مسابقه فوتبال تیم خود منع می‌شود. اما دانیال با یک تصمیم غیرمنتظره، به دنبال ماهی تزیینی افتاده از لباس یکی از اعضای تیم به سمت رودخانه خشک زاینده‌رود می‌رود. این تصمیم ساده، داستانی پر از احساسات و امید را رقم می‌زند.

بازیگران این فیلم شامل گروهی از کودکان با استعداد و همچنین بازیگران حرفه‌ای مانند شیوا خسرومهر و فریبا طالبی هستند.

عوامل تولید فیلم کوتاه «تلخابه»، با تلاش جمعی از هنرمندان و متخصصان سینما، اثری ارزشمند را خلق کرده‌اند. این فیلم با حمایت انجمن سینما جوانان ایران دفتر خمینی شهر، به عنوان یک پروژه اجتماعی تولید شده است.

فیلم کوتاه «تلخابه» با روایتی انسانی و نگاهی متفاوت به موضوع سندروم داون، می‌تواند به افزایش آگاهی جامعه نسبت به این افراد کمک کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn