کد خبر : 41172
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

نصب ۷۰ پایه برج نوری در سطح بوستانها و معابر منطقه ۴ 

نصب ۷۰ پایه برج نوری در سطح بوستانها و معابر منطقه ۴ 

در طرح تحول بیست گانه جرایی شد: بازدید:۲۱ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اتمام عملیات نصب پایه و پروژکتور برج های نوری در طرح تحول ۲۰ گانه منطقه ۴ خبر داد. به گزارش  صد آنلاین، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط

در طرح تحول بیست گانه جرایی شد:

نصب ۷۰ پایه برج نوری در سطح بوستانها و معابر منطقه ۴ 

بازدید:۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اتمام عملیات نصب پایه و پروژکتور برج های نوری در طرح تحول ۲۰ گانه منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش  صد آنلاین، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست افزود: به منظور ایجاد تحول در نحوه خدمات رسانی بهینه به شهروندان طرح تحول بیست گانه در تمامی نواحی منطقه اجرا و پیاده سازی می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به نقش روشنایی در تامین امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی، عملیات نصب برج های نوری و تقویت روشنایی بوستانها و عرصه های فضای سبز در طرح تحول بیست گانه انجام گرديد.

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست اضافه کرد: در این طرح ۷۰ پایه برج نوری در بوستان های کوهسار، علمیه، سحر، نیوشا، سراج، سبلان، ریحانه النبی، گذر سوسن، فرهنگسرای اشراق و محدوده وزارت اطلاعات نصب گردیده است.

 

میرسعید ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و بوستانها را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در بوستانها سعی شده میزان روشنایی در حد متعارف فضاهای سبز باشد تا شدت نور آرامش شهروندان را بر هم نزند و از طرفی امنیت بوستان نیز افزایش یابد.

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn