کد خبر : 41314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۰

پای علیپور به گلزنی باز شد، آقای گل با بریس برگشت

پای علیپور به گلزنی باز شد، آقای گل با بریس برگشت

علی علیپور با پیراهن پرسپولیس به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید و سپس راهی اروپا شد. در تمام سال‌های حضور در قاره سبز از جمله بازیکنانی بود که همیشه در رویای بازگشت به لباس قرمز بود و همیشه می‌گفت اولویتش در بازگشت پرسپولیس است.

به گزارش رکنا، علی علیپور با پیراهن پرسپولیس به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید و سپس راهی اروپا شد. در تمام سال‌های حضور در قاره سبز از جمله بازیکنانی بود که همیشه در رویای بازگشت به لباس قرمز بود و همیشه می‌گفت اولویتش در بازگشت پرسپولیس است.

علیپور در ابتدای فصل نقل و انتقالات فعلی به ایران برگشت و با وجود پیشنهادات سنگین از تیم‌های مختلف ترجیح داد دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند. با بازگشت او و در روزهایی که رضاییان به استقلال رفته بود، هواداران پرسپولیس حسابی خوشحال شدند.

طی این روزها نام علیپور به یک دلیل دیگر هم در صدر اخبار بود. اینکه بعد از جدایی بیرانوند پست کاپیتان سوم تیم خالی است و علی علیپور از هر نظر استحقاق بیشتری برای بستن بازوبند دارد. بعد از امید عالیشاه و وحید امیری که کاپیتان های اول و دوم تیم هستند، علی علیپور چه به لحاظ تعداد بازی و چه لحاظ تعداد فصل حضور در پرسپولیس از فرشاد احمدزاده و حسین کنعانی زادگان جلوتر است.

اما پرسپولیسی‌ها از آقای گل فقط گلزنی می‌خواهند! علیپور آخرین آقای گل با لباس پرسپولیس در لیگ هجدهم بود و این سال‌ها هیچ کدام از مهاجمان پرسپولیس به این افتخار نرسیدند. همه منتظر باز شدن پای علیپور به گلزنی بودند که این اتفاق امروز افتاد.

در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل اکسین علیپور گل های هشتم و نهم تیمش را به ثمر رساند. این پیروزی پرگل برای روحیه شاگردان گاریدو بسیار مهم بود و زدن گل هشتم و نهم در یک مسابقه به خودی خود برای یک بازیکن بزرگ و با تجربه عامل خوشحالی محسوب نمی‌شود.

اما چون زننده این گل ها علی علیپور بود و او نخستین گل هایش را در بازگشت دوباره با لباس پرسپولیس زد، هواداران را امیدوار کرد که دوباره یک آقای گل در لباس سرخ خواهند داشت و همین مساله باعث خوشحالی مضاعف قرمزها شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn