کد خبر : 41698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

تنابنده حضورش در «سن پطرزبورگ۲» را تکذیب کرد | ماجرا چیست ؟

تنابنده حضورش در «سن پطرزبورگ۲» را تکذیب کرد | ماجرا چیست ؟

به گزارش بازیگر 360 ، محسن تنابنده، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در مورد شایعات ساخت قسمت دوم فیلم کمدی «سن پطرزبورگ» ابراز تردید کرد. تنابنده اعلام کرد که با وجود شنیدن زمزمه‌هایی درباره ساخت این فیلم، به ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی (نویسنده فیلم اول)، تاکنون هیچ اقدام عملی جدی برای آغاز پروژه انجام

به گزارش بازیگر 360 ، محسن تنابنده، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در مورد شایعات ساخت قسمت دوم فیلم کمدی «سن پطرزبورگ» ابراز تردید کرد.

تنابنده اعلام کرد که با وجود شنیدن زمزمه‌هایی درباره ساخت این فیلم، به ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی (نویسنده فیلم اول)، تاکنون هیچ اقدام عملی جدی برای آغاز پروژه انجام نشده است. او همچنین به مشغله کاری خود اشاره کرد و احتمال ساخت این فیلم را بعید دانست.

پیش از این، خبرهایی مبنی بر ساخت قسمت دوم فیلم «سن پطرزبورگ» منتشر شده بود که در آن نام رامبد جوان به عنوان کارگردان جدید این پروژه مطرح شده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه و در حد صحبت‌های اولیه باقی مانده است.

بنابراین، تا زمانی که اخبار رسمی و قطعی درباره ساخت «سن پطرزبورگ 2» منتشر نشود، نمی‌توان به طور قطع درباره آن اظهارنظر کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn