کد خبر : 41889
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

سرعت طوفان در این شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت طوفان در این شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز سه شنبه زابل را درنوردید.   محسن حیدری اظهار کرد: گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به یک‌هزار و ۲۰۰ متر کاهش داد و در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۳ کیلومتر بر

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز سه شنبه زابل را درنوردید.

 

محسن حیدری اظهار کرد: گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به یک‌هزار و ۲۰۰ متر کاهش داد و در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۳ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا یک‌هزار متر کاهش داد.

 

سرعت طوفان در این شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

 

وی ادامه داد: غبار حاصل از طوفان منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۲ هزار و ۵۰۰ متر، نصرت آباد ۲هزار متر و میرجاوه سه هزار متر کاهش داد.

 

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شمال استان وزش بادهای ۱۲۰روزه تا پایان هفته تداوم داشته و در این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار پیش بینی می شود.

 

وی به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و احتیاط در ترددهای جاده‌ای و محافظت از گلخانه‌ها و محصولات توصیه می‌شود و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنند.

ایسنا

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn