کد خبر : 41900
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

اعلام نتیجه پرونده قاچاق ۱۰۰ شمش نقره در خوی

اعلام نتیجه پرونده قاچاق ۱۰۰ شمش نقره در خوی

بازدید:۴۰ صد آنلاین |مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۶۲ میلیارد ریالی قاچاقچی نقره در خوی بدلیل قاچاق ۱۰۰ عدد شمش خبر داد. به گزارش صد آنلاین،    حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۰۰ عدد شمش نقره و ۸ بسته گرانول نقره به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه

اعلام نتیجه پرونده قاچاق ۱۰۰ شمش نقره در خوی

بازدید:۴۰

صد آنلاین |مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۶۲ میلیارد ریالی قاچاقچی نقره در خوی بدلیل قاچاق ۱۰۰ عدد شمش خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،    حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۰۰ عدد شمش نقره و ۸ بسته گرانول نقره به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

 

اعلام نتیجه پرونده قاچاق ۱۰۰ شمش نقره در خوی

 

 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط نقره‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی نقره‌ها محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متخلف را به پرداخت ۱۸ میلیارد ریال از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت ۶۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: ماموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه ون مسافربری و از شخصی با تابعیت کشور ترکیه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn