کد خبر : 41920
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

بازگشت افسانه‌ای: سیلوستری آهنگساز انتقام‌جویان شد

بازگشت افسانه‌ای: سیلوستری آهنگساز انتقام‌جویان شد

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای طرفداران دنیای سینمایی مارول و به‌خصوص سری فیلم‌های انتقام‌جویان! آلن سیلوستری، آهنگساز باسابقه و نامزد دریافت دو جایزه اسکار، به عنوان آهنگساز دو قسمت جدید این مجموعه یعنی “انتقام‌جویان: روز رستاخیز” و “انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی” انتخاب شده است. آلن سیلوستری دوباره به دنیای انتقام‌جویان بازمی‌گردد سیلوستری که

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای طرفداران دنیای سینمایی مارول و به‌خصوص سری فیلم‌های انتقام‌جویان! آلن سیلوستری، آهنگساز باسابقه و نامزد دریافت دو جایزه اسکار، به عنوان آهنگساز دو قسمت جدید این مجموعه یعنی “انتقام‌جویان: روز رستاخیز” و “انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی” انتخاب شده است.

آلن سیلوستری دوباره به دنیای انتقام‌جویان بازمی‌گردد

سیلوستری که پیش از این موسیقی متن فیلم‌های ماندگاری چون “کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو”، “انتقام‌جویان”، “جنگ بی‌نهایت” و “پایان بازی” را ساخته بود، با بازگشت به این مجموعه، نوید یک تجربه صوتی بی‌نظیر را به مخاطبان می‌دهد. این خبر پس از آن منتشر شد که برادران روسو، کارگردان‌های شناخته‌شده‌ای که پیش از این نیز روی چندین فیلم از دنیای مارول کار کرده بودند، به عنوان کارگردان‌های این دو قسمت جدید معرفی شدند.

با بازگشت سیلوستری و برادران روسو، به نظر می‌رسد که مارول قصد دارد با ساخت دو فیلم جدید انتقام‌جویان، به اوج موفقیت‌های خود برسد. همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم به دنیای مارول نیز شنیده می‌شود که هیجان طرفداران را دوچندان کرده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn