کد خبر : 41966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

واکنش تند الازهر به افتتاحیه المپیک پاریس

واکنش تند الازهر به افتتاحیه المپیک پاریس

جامعه الازهر مصر در حساب X با انتشار پیامی صحنه‌های توهین به حضرت عیسی مسیح (ع) در افتتاحیه بازی‌های المپیک را محکوم کرد و نسبت به «خطر سوءاستفاده از مناسبت‌ها برای عادی‌سازی توهین به دین و ترویج همجنس‌گرایی و دگرگونی جنسی» هشدار داد. به گزارش تیتر کوتاه، الازهر در بیانیه‌ای صحنه‌هایی را که در افتتاحیه

جامعه الازهر مصر در حساب X با انتشار پیامی صحنه‌های توهین به حضرت عیسی مسیح (ع) در افتتاحیه بازی‌های المپیک را محکوم کرد و نسبت به «خطر سوءاستفاده از مناسبت‌ها برای عادی‌سازی توهین به دین و ترویج همجنس‌گرایی و دگرگونی جنسی» هشدار داد.

واکنش تند الازهر به افتتاحیه المپیک پاریس


به گزارش تیتر کوتاه، الازهر در بیانیه‌ای صحنه‌هایی را که در افتتاحیه بازی‌های المپیک در پاریس رخ داد و خشم گسترده بین‌المللی را برانگیخت، محکوم کرد؛ چرا که به شکلی توهین‌آمیز شخصیت بزرگوار حضرت عیسی (ع) را به تصویر می‌کشد و مقام والای نبوت را به گونه‌ای وحشیانه و بی‌پروا به احساسات معتقدان به ادیان و اخلاق و ارزش‌های والای انسانی بی‌احترامی می‌کند.

الازهر بر رد دائمی تمام تلاش‌ها برای دست یازی به هر یک از پیامبران خدا تأکید کرد و گفت: انبیا و رسولان برگزیدگان مخلوق خدا هستند و او آن‌ها را بر بقیه مخلوقات خود برتری داد تا بتوانند پیام خیر را به جهانیان منتقل کنند.

الازهر به جهان در مورد خطر سوءاستفاده از مناسبت‌های جهانی برای عادی‌سازی توهین به دین و ترویج بیماری‌های مخرّب و شرم‌آور اجتماعی مانند همجنس‌گرایی و دگرگونی جنسی هشدار داد.

به گزارش تیتر کوتاه، الازهر نوشت: ما به ضرورت اتحاد برای مقابله با این جریان انحرافی و پست که هدف آن حذف دین و گسترش امیال جنسی که بیماری‌های بهداشتی و اخلاقی را گسترش داده و سبک زندگی حیوانی را که با فطرت سالم انسانی در تضاد است تحمیل می‌کند، دعوت می‌کنیم.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn