کد خبر : 42159
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۹

پرستو صالحی خواهان بازگشت به ایران شد

پرستو صالحی خواهان بازگشت به ایران شد

خبرگزاری تسنیم با انتشار این تصویر نوشت:پشیمانی بازیگران مهاجرت کرده را باور کنیم!    بازیگرانی که فرار کردند یا مهاجرت، اکثر آنها این روزها ابراز پشیمانی میکنند. البته برخی هم سعی میکنند شیرینی هایی را به تظاهر در صفحه مجازی شان منتشر کنند تا به گونهای اصطلاحاً جلویِ فالوورهایشان کم نیاورند؛ اما واقعیت چیز دیگری

خبرگزاری تسنیم با انتشار این تصویر نوشت:پشیمانی بازیگران مهاجرت کرده را باور کنیم! 

 

بازیگرانی که فرار کردند یا مهاجرت، اکثر آنها این روزها ابراز پشیمانی میکنند. البته برخی هم سعی میکنند شیرینی هایی را به تظاهر در صفحه مجازی شان منتشر کنند تا به گونهای اصطلاحاً جلویِ فالوورهایشان کم نیاورند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. 

پرستو صالحی خواهان بازگشت به ایران شد

پرستو صالحی در آخرین  ویدئوی خود میگوید: «من چند ماه است به همراه مادرم برای برگشتم به ایران از طریق خانه سینما درخواست دادم و نمیدانم چطور برخورد میشود. دلایل زیادی برای برگشت دارم که یکی آن دلایل مادرم است. او به لحاظ فیزیکی در شرایط نبوده که او را به یک کشور دیگری بیاورم و این کار اشتباه بزرگی بود از من سر زد. چه به لحاظ روحی آسیب دید و چه به لحاظ جسمی. یکی دیگر از دلایلی که دارم این است که از لحاظ مالی دچار مشکل شدم و فکر میکنم در کشور عزت و احترام بهتری خواهم داشت.»

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn