کد خبر : 42769
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

پایان فیلمبرداری “سوپرمن” و شروع فصل جدیدی در دنیای دی‌سی

پایان فیلمبرداری “سوپرمن” و شروع فصل جدیدی در دنیای دی‌سی

به گزارش بازیگر 360 ، جیمز گان، کارگردان سرشناس هالیوود، خبر از پایان فیلمبرداری پروژه مورد انتظار “سوپرمن” داد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که همزمان با آغاز فیلمبرداری “چهار شگفت‌انگیز”، هیجان طرفداران دنیای دی‌سی را دوچندان کرده است. سوپرمن جدید: دیوید کورنزوت در نقش مرد فولادین گان با انتشار عکسی از خود به

به گزارش بازیگر 360 ، جیمز گان، کارگردان سرشناس هالیوود، خبر از پایان فیلمبرداری پروژه مورد انتظار “سوپرمن” داد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که همزمان با آغاز فیلمبرداری “چهار شگفت‌انگیز”، هیجان طرفداران دنیای دی‌سی را دوچندان کرده است.

سوپرمن جدید: دیوید کورنزوت در نقش مرد فولادین

گان با انتشار عکسی از خود به همراه دیوید کورنزوت در نقش سوپرمن و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، از تیم حرفه‌ای و پرانرژی فیلمبرداری تشکر کرد. او در این پست، به هفته‌های ابتدایی فیلمبرداری در نروژ اشاره کرد و از تجربه همکاری با این تیم ابراز رضایت کرد.

سوپرمن جدید: دیوید کورنزوت در نقش مرد فولادین

گان در این باره گفت: “خداوند به بازیگران و گروهی که تعهد، خلاقیت و سخت‌کوشیِ آن‌ها این پروژه را به سرانجام رساند برکت دهد. قصد داشتم فیلمی درباره‌ یک مرد خوب در دنیایی که همیشه چنین نیست بسازم و خوبی، مهربانی و عشقی که به‌صورت روزانه در صحنه فیلم‌برداری دریافت کردم به من الهام بخشید و در زمانی‌که احساس خستگی می‌کردم مرا به جلو سوق داد. صمیمانه از همگی شما تشکر می‌کنم. همکاری با شما باعث افتخار است.”

با پایان فیلمبرداری “سوپرمن”، نگاه‌ها به آینده‌ای روشن برای دنیای دی‌سی دوخته شده است. گان علاوه بر نظارت بر مراحل پایانی تولید “سوپرمن” تا ژوئیه ۲۰۲۵، قرار است کارگردانی فصل دوم سریال محبوب “پیسمیکر” را نیز بر عهده بگیرد.

با توجه به همزمانی اکران “سوپرمن” و “چهار شگفت‌انگیز” در سال آینده، می‌توان انتظار یک سال پر از هیجان و اتفاقات جدید در دنیای دی‌سی را داشت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn