کد خبر : 43177
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

فولاد با گل‌محمدی می‌تواند مدعی باشد/ هر بازیکنی مسیر رضاییان را رفته پشیمان شده است

فولاد با گل‌محمدی می‌تواند مدعی باشد/ هر بازیکنی مسیر رضاییان را رفته پشیمان شده است

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: چند تیم در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خوبی داشتند ولی از الان نمی‌توان نظر قطعی داد و به نظرم باید لیگ شروع شود و عملکرد بازیکنان را در تیم های جدید شان ببینیم. به نظرم مدعیان

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: چند تیم در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خوبی داشتند ولی از الان نمی‌توان نظر قطعی داد و به نظرم باید لیگ شروع شود و عملکرد بازیکنان را در تیم های جدید شان ببینیم. به نظرم مدعیان قهرمانی همان چهار تیم همیشگی هستند و شاید فولاد هم با گل‌محمدی به جمع مدعیان اضافه شود. 

وی در مورد دستمزد نجومی بازیکنان و سقف قرارداد گفت: من به دستمزد کاری ندارم و با پرداخت دستمزد به بازیکنان مشکلی ندارم این مساله ای بین باشگاه و بازیکنان است اما طبیعی است که هر فوتبالیستی به دنبال درآمد بیشتر است و چرا اکثر بازیکنان ما دوست دارند به تیم های عربی حاشیه خلیج فارس بروند برای اینکه 4 یا 5 برابر شاید هم 10 برابر بیشتر از فوتبال کشورمان دستمزد می گیرند و بعد تلاش می کنند از آنجا به فوتبال اروپا برسند. در مورد سقف قرارداد هم تاریخ نشان داده این قوانین نه تاثیری دارد و نه رعایت می‌شود و نه توانایی برخورد با آن را دارند پس قانون بیهوده‌ای است. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با پیوستن رامین رضاییان به استقلال هم توضیح داد: این تصمیم خود اوست ولی تجربه نشان داده هر بازیکنی این مسیر را رفته بعداً پشیمان شده است. دوران فوتبال هرکسی یک روز تمام می‌شود ولی آیندگان بازیکنان را با تعصب و عرقی که به پیراهن تیمشان دارند می‌شناسند. این تصمیمات هیجانی گرفته می‌شود ولی آینده فوتبالی یک نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اینکه چون او به استقلال رفته این را نمی‌گویم، اگر برعکس هم این اتفاق رخ داده بود صحبت‌هایم همین بود. به هر حال برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و از هواداران می‌خوام به او بی احترامی نکنند، به هر حال روزی در لباس پرسپولیس زحمت کشیده است. 

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn