کد خبر : 43200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

واکنش تند علی دایی به تقلید صدایش در مراسم استقلالی‌ها

واکنش تند علی دایی به تقلید صدایش در مراسم استقلالی‌ها

علی دایی، سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی از این‌که صدای او را تقلید ‌کردند به شدت عصبانی شده بود.

به گزارش شمانیوز؛ علی دایی در تابستان سال ۱۳۹۰ هدایت راه آهن را بر عهده گرفت. در همان مقطع صدای شهریار را در مراسم جشن پیراهن استقلال تقلید کردند که به شدت باعث ناراحتی او شد.

علی دایی ۱۱ مرداد سال ۹۰ طی مصاحبه مفصلی که در خبرورزشی نیز منتشر شد، به این مساله و سایر موارد آن مقطع فوتبال ایران اشاره کرد. با هم خلاصه حرف‌های سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی را مرور می‌کنیم:

    • پرسپولیس و خاطرات آن برای من فراموش‌شدنی نیست. طرفداران پرسپولیس گردنم حق دارند و من هم به آن‌ها علاقه زیادی دارم ولی واقعیت امر این است که الان سرمربی راه آهن هستم و باید این تیم را آماده حضور در لیگ برتر کنم.

 

    • من در مورد پرسپولیس حرف می‌زنم نه برخی از مسئولان این باشگاه. من پاداش قهرمانی جام حذفی در فصل قبل (منظور سال ۱۳۸۹) و تقریبا نیمی از قرارداد فصل قبل خودم را طلبکارم و از آن نمی‌گذرم.

 

    • در سالیان دور افرادی تحت عنوان دلقک درون دربارها خدمت می‌کردند و وظیفه آن‌ها درآوردن ادای دیگران برای خنداندن حاضران بود. من از آن آقا که در جشن استقلال صدایم را تقلید کرد ایراد نمی‌گیرم بلکه از بزرگترهای باشگاه استقلال گلایه دارم که چرا اجازه چنین کاری را دادند.

 

    • این‌که روی توانایی یک آدم سقف بگذارند مسخره است. مگر می‌شود تیم‌های پولدار و فقیر با هم متفاوت نباشند؟ مگر می‌شود امیر قلعه‌نویی که دو فصل تیمش را به صورت متوالی قهرمان کرده ۳۵۰میلیون بگیرد و مربی که از تیم قبلی خود اخراج شده هم همین رقم را دریافت کند؟

 

واکنش علی دایی به تقلید صدای داییمنبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn