کد خبر : 43706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

فیلم کوتاه “تونل” راهی ایتالیا شد

فیلم کوتاه “تونل” راهی ایتالیا شد

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان جوان ایرانی کیارش حقگو با فیلم کوتاه «تونل» به جمع آثار منتخب سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تور ایتالیا پیوست. فیلم کوتاه ایرانی «تونل» به جشنواره بین‌المللی تور ایتالیا راه یافت این فیلم که اولین تجربه کارگردانی حقگو در سینما محسوب می‌شود، داستانی اجتماعی و پرتنش را در دل یک

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان جوان ایرانی کیارش حقگو با فیلم کوتاه «تونل» به جمع آثار منتخب سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تور ایتالیا پیوست.

فیلم کوتاه ایرانی «تونل» به جشنواره بین‌المللی تور ایتالیا راه یافت

این فیلم که اولین تجربه کارگردانی حقگو در سینما محسوب می‌شود، داستانی اجتماعی و پرتنش را در دل یک تونل پرترافیک روایت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی تور که هر ساله در شهر سیویتاوکیا، رم برگزار می‌شود، یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در جهان است. حضور فیلم «تونل» در میان آثاری از کشورهای مختلف نشان از کیفیت بالای این اثر دارد.

داستان فیلم «تونل» در یک عصر شلوغ و پرترافیک در تونل رسالت تهران رخ می‌دهد و به موضوع مهم عدم ارتباط در جامعه معاصر می‌پردازد. این فیلم با بازی جمعی از بازیگران توانمند ایرانی، تصویری واقع‌گرایانه از زندگی شهری و چالش‌های آن ارائه می‌دهد.

کیارش حقگو، کارگردان جوان و با استعداد، پیش از این در عرصه تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. او با ساخت فیلم کوتاه «تونل» توانسته است استعداد خود را در زمینه کارگردانی سینما به اثبات برساند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تور فیلم از 2 تا 6 اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد.

با توجه به موفقیت فیلم کوتاه «تونل» در راهیابی به جشنواره بین‌المللی تور، انتظار می‌رود این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شود.

عوامل تولید فیلم:

  • نویسنده و کارگردان: کیارش حقگو
  • تهیه‌کنندگان: کیارش حقگو، شادی احدی‌فر
  • بازیگران: اشکان هورسان، شیوا طاهری، مسعود ترابی، …
  • مدیر فیلمبرداری: محمد کریمی
  • تدوین و صداگذاری: آرمان خسروی و کیارش حقگو

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn