کد خبر : 44286
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

جانشین عبدالکریم حسن در پرسپولیس کیست؟

جانشین عبدالکریم حسن در پرسپولیس کیست؟

به گزارش پارسینه پلاس، پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن، تلاش بسیاری برای جذب یحیی عطیه الله انجام داد. این بازیکن مراکشی که در تیم سوچی روسیه بازی می‌کند، گزینه مورد علاقه گاریدو بود، اما رقم بالای فسخ قرارداد که باشگاه سوچی درخواست کرده بود، مانع از توافق نهایی پرسپولیس با او شد. سایت lesiteinfo

به گزارش پارسینه پلاس، پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن، تلاش بسیاری برای جذب یحیی عطیه الله انجام داد. این بازیکن مراکشی که در تیم سوچی روسیه بازی می‌کند، گزینه مورد علاقه گاریدو بود، اما رقم بالای فسخ قرارداد که باشگاه سوچی درخواست کرده بود، مانع از توافق نهایی پرسپولیس با او شد.

سایت lesiteinfo مراکش گزارش داد که پرسپولیس از تلاش برای جذب یحیی عطیه الله منصرف شده است. منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کردند که به دلیل درخواست‌های مالی بالای باشگاه سوچی و خود یحیی عطیه، مذاکرات متوقف شده و این انتقال نهایی نشد.

این سایت مراکشی همچنین ادعا کرد که پرسپولیس به جای یحیی عطیه الله به سراغ یک بازیکن از لیگ مصر رفته است، هرچند نام این بازیکن مشخص نشده است.

سرمربی جدید پرسپولیس که تجربه مربیگری در مراکش و الجزایر را دارد، به دنبال جذب بازیکنان جدید از کشورهای آفریقایی است. در حال حاضر، پرسپولیس با یک بازیکن از مراکش و یک بازیکن از الجزایر به توافق رسیده و به نظر می‌رسد خریدهای این تیم از قاره آفریقا همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: نمناک

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn