کد خبر : 44345
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲

درخواست فرانسه از شهروندانش: هرچه سریع تر ایران را ترک کنید

درخواست فرانسه از شهروندانش: هرچه سریع تر ایران را ترک کنید

به گزارش «پارسینه»، وزارت امور خارجه فرانسه روز جمعه دوم اوت (۱۲ مرداد) از شهروندان فرانسوی که هم‌اکنون در ایران هستند خواست که هر چه سریع‌تر خاک این کشور را ترک کنند. یورونیوز خبر داد که سایت وزارت خارجه فرانسه در نقشه مربوط به توصیه‌های مسافرتی، کل خاک ایران را به رنگ قرمز در آورده

به گزارش «پارسینه»، وزارت امور خارجه فرانسه روز جمعه دوم اوت (۱۲ مرداد) از شهروندان فرانسوی که هم‌اکنون در ایران هستند خواست که هر چه سریع‌تر خاک این کشور را ترک کنند.

یورونیوز خبر داد که سایت وزارت خارجه فرانسه در نقشه مربوط به توصیه‌های مسافرتی، کل خاک ایران را به رنگ قرمز در آورده است.

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد: «با توجه به افزایش خطر تشدید تنش نظامی در منطقه، از اتباع فرانسوی که هنوز در ایران هستند درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.»

ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، که بامداد روز چهارشنبه در محل اقامتش در تهران صورت گرفت، یک بار دیگر باعث بالا گرفتن تنش ها در منطقه شده است.

اگرچه اسرائیل به صورت رسمی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت، اما تردیدی وجود ندارد که عامل ترور این بوده است. با این حال، این تنها عملیات تروریستی اسرائیل در هفته گذشته نبود. این رژیم مسئولیت کشته شدن فؤاد شکر، فرمانده ارشد نظامی حزب الله در حومه جنوبی بیروت را بر عهده گرفته است.

ایران و گروه های مقاومت وعده داده اند که این اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را به شکلی قاطع و پشیمان کننده پاسخ دهند.


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn