کد خبر : 44445
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

تنها راه فرار بیرانوند از محرومیت / خیال باشگاه تراکتور راحت شد

تنها راه فرار بیرانوند از محرومیت / خیال باشگاه تراکتور راحت شد

به گزارش شمانیوز: به دنبال شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ قرارداد و پیوستن به تراکتور زمزمه‌های محرومیت این دروازه‌بان به گوش می‌رسد. الهام رستم‌نیا، مشاور حقوقی و وکیل فوتبالی در این خصوص گفت: اگر بیرانوند قراردادی با کارگزار رسمی نقل و انتقالات فوتبال دارد و واسطه در قرارداد با باشگاه تراکتورسازی


به گزارش شمانیوز: به دنبال شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ قرارداد و پیوستن به تراکتور زمزمه‌های محرومیت این دروازه‌بان به گوش می‌رسد.

الهام رستم‌نیا، مشاور حقوقی و وکیل فوتبالی در این خصوص گفت: اگر بیرانوند قراردادی با کارگزار رسمی نقل و انتقالات فوتبال دارد و واسطه در قرارداد با باشگاه تراکتورسازی نقش داشته است، برای تبرئه خودش می‌تواند از کارگزار در کمیته وضعیت شکایت کند.

در مقررات فیفا و مقررات ملی کارگزاران فدراسیون فوتبال تصریح شده، که هدف این مقررات محافظت از باشگاه‌ها، بازیکنان و واسطه ها از درگیر شدن در اقدامات غیر قانونی و غیر اخلاقی در خصوص نقل و انتقالات است.

همچنین طبق ماده ۲۴ مقررات ملی کارگزاران، اگر بازیکن یا مربی قرارداد خود را به صورت غیر موجه فسخ کند و دخالت کارگزار در فسخ غیر موجه محرز شود، علاوه بر محرومیت ۴ تا ۶ ماه از فعالیت فوتبالی، به پرداخت جریمه ده میلیارد ریالی محکوم می‌شود.


منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn