کد خبر : 44579
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۳

انگیزه عجیب در ماجرای سرقت از خانه زن بلاگر مبتلا به سرطان

انگیزه عجیب در ماجرای سرقت از خانه زن بلاگر مبتلا به سرطان

بازدید:۸۵ صد آنلاین | زنی که بعد از اسباب‌کشی به خانه جدید قفل در ورودی را عوض نکرده بود، اموالش مورد دستبرد قرار گرفت.   به گزارش صد آنلاین، زن جوانی که تازه به خانه جدیدش نقل مکان کرده بود با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از سرقت میلیاردی اموالش خبر داد و شکایتی طرح

انگیزه عجیب در ماجرای سرقت از خانه زن بلاگر مبتلا به سرطان

بازدید:۸۵

صد آنلاین | زنی که بعد از اسباب‌کشی به خانه جدید قفل در ورودی را عوض نکرده بود، اموالش مورد دستبرد قرار گرفت.

 

به گزارش صد آنلاین، زن جوانی که تازه به خانه جدیدش نقل مکان کرده بود با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از سرقت میلیاردی اموالش خبر داد و شکایتی طرح کرد.

 

 

 

 

این زن که وقتی شاکی پرونده روبروی بازپرس مصطفی تقی‌زاده نشست گفت: من بلاگر هستم.همسرم فوت شده است، خودم هم سرطان دارم. دو روز است که به خانه اجاره‌ای جدیدم که در یوسف‌آباد است اسباب‌کشی کرده‌ام.‌ امروز با فرزند خردسال از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم دیدم خانه‌ام مورد دستبرد قرار گرفت و طلا و دلار و اموال ارزشمندی که  قصد داشتم آنها را بفروشم تا خرج درمان کنم، دزدیده شده است.

با طرح این شکایت پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و با شروع تحقیقات ماموران پلیس، تصاویری بدست آمد که نشان می‌داد یک زن مسن، زنی میانسال و پسر جوانی وارد خانه شاکی پرونده شده‌ و بعد 15 دقیقه آنجا را ترک کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات وقتی صاحبخانه تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مدار بسته را دید یکی از سارقان را شناسایی کرد و گفت: زن میانسال مستاجر سابق این خانه است، دو سال در این خانه زندگی کرد اما من عذرش را خواستم و مستاجر جدید آوردم که این زن و فرزندش بودند.

با دست آمدن این نتایج مستاجر سابق بازداشت شد. زن دستگیر شده در مواجهه با تصویر خود چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: این خانه را دوست داشتم و به نوعی پاتوق من و دوستانم شده بود. از طرفی خانه جدیدی که رفته‌ام اصلا خوب نیست و به همین خاطر می‌خواستم هر مستاجری که می‌آید ایجاد مزاحمت کنم تا برود و بعد دوباره خودم با زن صاحبخانه صحبت کنم و به این خانه برگردم. هنوز کلید خانه را داشتم و برای همین نقشه سرقت را طراحی و عملی کردم.

با این اعترافات زن دستگیر شده دو همدستش دستگیر شدند. همچنین مشخص شد سه سارق پنج میلیارد تومان سرقت کرده‌اند که در حال حاضر تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

لینک کپی شد

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn