کد خبر : 44863
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

ایرادهای ورزشگاه تختی به این زودی حل نمی‌شود

ایرادهای ورزشگاه تختی به این زودی حل نمی‌شود

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ورزشگاه‌های آزادی، تختی، امام رضای مشهد، نقش‌جهان اصفهان و… البته اینها همه ظرفیت‌های زیرساختی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال در لیگ برتر یا رقابت‌های بین‌المللی نیستند، اما به‌هرحال با توجه به نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر و همچنین اولین دوره لیگ قهرمانان الیت و از سوی دیگر مرحله سوم

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ورزشگاه‌های آزادی، تختی، امام رضای مشهد، نقش‌جهان اصفهان و… البته اینها همه ظرفیت‌های زیرساختی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال در لیگ برتر یا رقابت‌های بین‌المللی نیستند، اما به‌هرحال با توجه به نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر و همچنین اولین دوره لیگ قهرمانان الیت و از سوی دیگر مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا نام این ورزشگاه‌ها به جهت آماده‌سازی آنها به‌منظور برگزاری رقابت‌های مختلف بیشتر از هر ورزشگاه و البته بیشتر از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها قرار گرفته‌ و رسانه‌ای شده‌اند.

نکته مهم اینکه کمتر از دوهفته دیگر رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود اما همچنان خبری از سروسامان گرفتن ورزشگاه‌هایی مانند آزادی یا تختی در پایتخت کشورمان گزارش نمی‌شود و هنوز تیم‌های مطرحی مثل استقلال و پرسپولیس خانه‌به‌دوش هستند تا نگرانی‌ها از این جهت افزایش پیدا کنند و کار به مرحله اضطرار برسد. این درحالی است که به‌تازگی رفعتی، دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری در گفت‌وگویی تاکید کرده: «ما هیچ وظیفه‌ای برای آماده کردن ورزشگاه‌ها نداریم و وظیفه باشگاه‌هاست که ورزشگاه معرفی کنند. هر باشگاهی ورزشگاه معرفی کند، وظیفه داریم آن را تایید کنیم یا اگر شرایط لازم را نداشت به تایید نرسانیم.» البته او درخصوص رفع ایرادات ورزشگاه تختی از انتقال چمن خزانه ورزشگاه آزادی به ورزشگاه تختی به‌منظور آماده‌سازی این ورزشگاه خبر داده اما اینکه در امر آماده‌سازی ورزشگاه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ را رفیق نیمه‌راه معرفی می‌کند، به نظر نمی‌رسد امری قابل‌قبول و درست باشد.

بر همین اساس و درباره وضعیت ورزشگاه تختی از اعلام آمادگی مسئولان این ورزشگاه برای برگزاری رقابت‌های مختلف فوتبالی از نیم‌فصل دوم فصل گذشته خبر داده‌ایم. این در شرایطی است که این امر محقق نشده و دست‌آخر مشخص نشده که آیا بودجه‌ای برای بازسازی و به‌روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های این ورزشگاه پرداخت نشد که این وعده‌ها را محقق نکرد، یا اینکه زمان‌بندی اشتباه یا بی‌تدبیری و سوءمدیریت درنهایت کار را به سمت‌وسویی سوق داد که باعث شد امروز در کمتر از دوهفته مانده به آغاز رقابت‌ها نه ورزشگاه تختی وضعیت مشخص و شرایط درست‌وحسابی داشته باشد و نه ورزشگاه آزادی. این درصورتی است که اگر یک درصد وعده مدیران ورزشگاه تختی درخصوص استفاده از این ورزشگاه از نیم‌فصل دوم فصل گذشته محقق می‌شد، از همان زمان (بهمن سال 1402) این فرصت برای بازسازی اصولی و اساسی ورزشگاه آزادی به وجود می‌آمد. درنهایت بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی در فاز نهایی، خیلی دیر وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده تا مشخصا این ورزشگاه به بازی ایران و قرقیزستان نرسد و برای برگزاری رقابت‌های الیت نیز با اماواگر مواجه باشد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn