کد خبر : 45154
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

خط آتش فولاد در اختیار پیرمردها

خط آتش فولاد در اختیار پیرمردها

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ قرمزهای اهواز بعد از عبور از دل آتش سقوط به لیگ یک، شکل‌ و شمایلی متفاوت به خود گرفته‌اند اما حضور برخی بازیکنان مسن در ترکیب این تیم قطعا چالش اساسی یحیی در ادامه فصل خواهد بود. جدا از جذب محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی که خریدهای مقبول و با

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ قرمزهای اهواز بعد از عبور از دل آتش سقوط به لیگ یک، شکل‌ و شمایلی متفاوت به خود گرفته‌اند اما حضور برخی بازیکنان مسن در ترکیب این تیم قطعا چالش اساسی یحیی در ادامه فصل خواهد بود.

جدا از جذب محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی که خریدهای مقبول و با کیفیتی محسوب می‌شوند، لیست خط حمله فولاد سه بازیکن بالای سی و چهار سال را در خود می بیند. امین قاسمی نژاد و گادوین منشا هر کدام با ۳۸ و ۳۴ سال بخشی از از خط حمله مسن فولادی‌ها را تشکیل داده و لوسیانو پریرا که سه ماه دیگر ۴۱ ساله خواهد شد، همچنان کار را با این تیم ادامه می‌دهد.

باشگاه فولاد به دلیل قرارداد خود به منشا و پریرا، موفق به توافق برای قطع همکاری با این بازیکنان نشده تا این طور به نظر برسد که یحیی در لیگ بیست و چهارم چاره ای جز داشتن این بازیکنان در اسکواد خود نخواهد داشت. این در حالی است که فولاد در لیگ بیست و سوم با ثبت تنها ۲۰ گل زده، عنوان ضعیفترین خط حمله رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و وجود بازیکنان مسن، دست گل‌محمدی را نیز در استفاده از مهاجمان سرعتی و کارآمد خواهد بست.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn