کد خبر : 45171
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

کیتانا آماده نبرد است: اولین تصویر رسمی از فیلم مورتال کامبت 2

کیتانا آماده نبرد است: اولین تصویر رسمی از فیلم مورتال کامبت 2

به گزارش بازیگر 360 ، در جدیدترین اخبار دنیای سینما، تصویری جدید از فیلم بسیار مورد انتظار “مورتال کامبت 2” منتشر شده است. در این تصویر، کیتانا، شاهدخت افسانه‌ای ادنیا و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این فرنچایز، با سلاح مرگبار خود به دوربین خیره شده است. آدلین رودولف در این فیلم نقش کیتانا را ایفا

به گزارش بازیگر 360 ، در جدیدترین اخبار دنیای سینما، تصویری جدید از فیلم بسیار مورد انتظار “مورتال کامبت 2” منتشر شده است. در این تصویر، کیتانا، شاهدخت افسانه‌ای ادنیا و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این فرنچایز، با سلاح مرگبار خود به دوربین خیره شده است. آدلین رودولف در این فیلم نقش کیتانا را ایفا می‌کند.

تصویر جدیدی از فیلم مورتال کامبت 2 منتشر شد

فیلم “مورتال کامبت 2” که قرار است در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۴ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۵) اکران شود، با بازگشت شخصیت‌های محبوب و معرفی چهره‌های جدید، طرفداران این مجموعه را هیجان‌زده کرده است. علاوه بر کیتانا، شاهد حضور بازیگرانی چون لوئیس تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید و کارل اربن در نقش جانی کیج خواهیم بود.

سایمون مک‌کوید، کارگردان قسمت اول، همچنان وظیفه کارگردانی این دنباله را بر عهده دارد و جرمی اسلاتر، نویسنده سریال “شوالیه ماه”، فیلمنامه آن را نوشته است. با توجه به موفقیت قسمت اول که توانست ۸۴.۴ میلیون دلار فروش داشته باشد، انتظار می‌رود که قسمت دوم نیز با استقبال گسترده‌ای روبرو شود.

تصویر جدیدی از فیلم مورتال کامبت 2 منتشر شد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn