کد خبر : 45269
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

افتخار دیگری برای ایران: در سایه سرو در راه اسکار

افتخار دیگری برای ایران: در سایه سرو در راه اسکار

به گزارش بازیگر 360 ، پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» ساخته شیرین سوهانی و حسین ملایمی، بار دیگر افتخار آفرید و برای سومین بار به آکادمی اسکار معرفی شد. «در سایه سرو» برای سومین بار به اسکار نزدیک‌تر شد؛ افتخار دیگری برای سینمای ایران این اثر ارزشمند که محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش بازیگر 360 ، پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» ساخته شیرین سوهانی و حسین ملایمی، بار دیگر افتخار آفرید و برای سومین بار به آکادمی اسکار معرفی شد.

«در سایه سرو» برای سومین بار به اسکار نزدیک‌تر شد؛ افتخار دیگری برای سینمای ایران

این اثر ارزشمند که محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لس‌آنجلس (LA Shorts) خوش درخشید و در بخش‌های مختلف این رویداد معتبر جهانی نامزد دریافت جوایز متعدد شد.

جشنواره LA Shorts که به عنوان پل ارتباطی مستقیم با اسکار شناخته می‌شود، هر ساله آثار کوتاه از سراسر جهان را در ژانرهای مختلف به رقابت می‌گذارد. امسال نیز این جشنواره با معرفی بهترین‌های خود، مسیر آن‌ها را برای حضور در مراسم اسکار هموار کرد.

«در سایه سرو» که پیش از این نیز جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی کسب کرده، با روایتی جذاب و تکنیک‌های انیمیشن چشم‌نواز توانسته نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. این موفقیت بزرگ برای سینمای ایران و به ویژه انیمیشن کشورمان، نشان از رشد و پیشرفت روزافزون این هنر در ایران دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn