کد خبر : 45294
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

ستاره‌های جدید به جمع بازیگران Until Dawn اضافه شدند

ستاره‌های جدید به جمع بازیگران Until Dawn اضافه شدند

به گزارش بازیگر 360 ، سونی پیکچرز با اضافه کردن بازیگران جدید به پروژه اقتباس سینمایی از بازی محبوب Until Dawn، هیجان طرفداران را دوچندان کرده است. پیتر استورماره، بازیگر شناخته شده‌ای که در بازی اصلی نقش دکتر هیل را ایفا کرده بود، به این پروژه بازگشته و قرار است بار دیگر این نقش را

به گزارش بازیگر 360 ، سونی پیکچرز با اضافه کردن بازیگران جدید به پروژه اقتباس سینمایی از بازی محبوب Until Dawn، هیجان طرفداران را دوچندان کرده است. پیتر استورماره، بازیگر شناخته شده‌ای که در بازی اصلی نقش دکتر هیل را ایفا کرده بود، به این پروژه بازگشته و قرار است بار دیگر این نقش را در فیلم نیز بازی کند.

فیلم سینمایی Until Dawn با حضور بازیگران جدید به تولید رسید

مایا میچل و بلمونت کاملی نیز به جمع بازیگران فیلم Until Dawn پیوسته‌اند. پیش از این نیز حضور بازیگرانی چون الا روبین، مایکل چیمینو، جی یانگ یو و اودسا آزیون در این پروژه تایید شده بود.

فیلمبرداری و تولید این اثر ترسناک قرار است از همین ماه آغاز شود. کارگردانی فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ، خالق آثاری چون “Lights Out” و “Shazam”، و نویسندگی آن بر عهده گری دابرمن، نویسنده فرانچایز “Annabelle” و “It”، گذاشته شده است.

فیلم Until Dawn با درجه‌بندی سنی بزرگسال و بودجه‌ای نسبتا پایین تولید خواهد شد تا بتواند فضای تاریک و خشونت‌آمیز بازی اصلی را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

بازی Until Dawn که در سال 2015 برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد، داستان هشت نوجوان را روایت می‌کند که در یک کلبه دورافتاده گرفتار یک قاتل روانی می‌شوند. با توجه به محبوبیت بالای این بازی، انتظار می‌رود اقتباس سینمایی آن نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

در حال حاضر تاریخ اکران دقیقی برای فیلم Until Dawn اعلام نشده است. همچنین، ریمستر بازی Until Dawn قرار است در پاییز امسال برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn