کد خبر : 45364
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

نطق مهم وزیر کار / خیال بازنشستگان تامین اجتماعی راحت شد / جزئیات پرداخت حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

نطق مهم وزیر کار / خیال بازنشستگان تامین اجتماعی راحت شد / جزئیات پرداخت حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: کسری منابع برای پرداخت حقوق بازنشستگان وجود ندارد.؛

به گزارش ساناپرس، وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: کسری منابع برای پرداخت حقوق بازنشستگان وجود ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در دولت مردمی با مدیریت راهبردی و انقلابی توانست ازبحران کسری منابع خارج شود وامروز پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان بدون استقراض انجام می‌شود.

خبر خوش وزیر رفاه درباره پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین  اجتماعی

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان گفت: از ابتدای دولت مردمی تأکید شهید رئیسی اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

وی افزود: بیمارستان آبادان با مساحت بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و هزینه کرد بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ای ارزشمند برای تحقق عدالت اجتماعی در منطقه است.

وزیر کار تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان پررنگ است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در آستانه اربعین حسینی، ظرفیتی برای زائران کربلای معلی است، گفت: همه ظرفیت‌ها برای تسهیل تردد زوار امام حسین (ع) در اختیار قرار خواهد گرفت.

مرتضوی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در دولت مردمی با مدیریت راهبردی و انقلابی توانست از بحران کسری منابع خارج شود و امروز پرداخت حقوق بازنشستگان بدون استقراض است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن حسینی یکشنبه , 14 مرداد 1403 - 8:45

باسلام و احترام جناب آقای مرتضوی زمانی خیال بازنشستگان راحت می شود که تکلیفشان روشن شود و مستعمری به‌ موقع بحسابشان واریز شود.

شیرزاد یکشنبه , 14 مرداد 1403 - 9:10

باسلام خدمت بازنشستگان محترم تامین اجتماعی…جناب وزیر ، بنظر شما این سخنان در خاتمه کار شما در دولت چه معنایی دارد.ما بازنشستگان خدوم تامین اجتماعی ، سالهاست که میگوییم.ولی کسی نیست که به سخنان ما گوش دهد و به آن جامعه عمل بپوشاند.البته پس از مصوبه مجلس در خصوص همسان‌سازی امیدها دوباره در دلهایمان زنده شد…و ما منتظریم در دولت جدید هرچه سریعتر قوانین در خصوص بازنشستگان محترم تامین اجتماعی در اسرع وقت اجرایی گردد.بازنشسته تامین اجتماعی و ایثارگر و فرزند شهید

محمود یکشنبه , 14 مرداد 1403 - 21:11

جناب وزیر تا سال ۶۰ به ازای هر یکنفر بازنشسته هفت نفر شاغل واریز بیمه داشتند ، کم کم به اذعان مسئولین گذشته امروز رسیده به ازای هر سه نفر شاغل برای یکنفر بازنشسته ‌! پس با این تفاصیل برای حقوق ما استقراجی از بانک نمی‌شده است . پس میماند استقراج دولت‌های بعداز انقلاب از تامین اجتماعی و فشار وارده به بازنشستگان و پیشگیری از رشد قانونی حقوق بازنشستگان ! لطفا مردم را خ …فرض نکنید و برای خود زمان نخرید و به شعور ما توهین نکنید . خوشبختانه قوانین کار در سال‌های ۵۴ و ۵۵ بنفع کارگران تنظیم شده و بدبختانه همه مظالم به کارگران و بازنشستگان قانون کار از سال‌های ۵۷ به بعد انجام شده …..

آرش چهارشنبه , 17 مرداد 1403 - 20:41

آقا یکی بگه استقراج یعنی چی؟

سلیمانی سه شنبه , 16 مرداد 1403 - 4:35

مسئولین همیشه ازمحل منسب خود تعریف میکنند
مگرتابحال بقالی دیدید بگوید ماستم ترش است
باید ازخدمات گیرندگان سوالات را درموردخدمات دهی پرسید نه از خدمات دهنده
وازنشزیات وخبرگزاریهااین گله مندی هست که چرانسیر وظایف خودرا برخلاف آنچه بایدباشدکه انهم واقعیاتست انجام نمیدهند وفقط به پرکردن صفحات خبر اکتفا کرده وهیچ اهمیتی برایشان ندخرد که خوانندگان آگاهندوصفحات خبری آنان باهمین خبرها میان افرادجامعه موردانتخاب قرارخواهندگرفت

علی سه شنبه , 16 مرداد 1403 - 17:11

لطفا در خصوصا بیمه بیکاری هم پیگیری کند که طرف مجرد هست بیمه بیکاری میگیره ولی متاهل با خونه اجاره ای و دوتا بچه بیمه بیکاری قطع میکنن جالبه…

بهروز چهارشنبه , 17 مرداد 1403 - 20:30

با سلام آقای مرتضوی و همکارانشان بدانند زمانیکه کسری منابع ندارند و اعتبار کافی وجود دارد وعده و وعید دادن نان نمیشود برای بازنشستگان مگر نه اینکه ریاست محترم جمهور جناب آقای پزشکیان فرمودند اعتبار هر دوره باید در همان دوره خرج شود پس چرا بدهی تامین در متناسب سازی از ابتدای سال 1403تاکنون پرداخت نشده و فقط علی الحساب 3م به همه پرداخت شد و تمام

دریچه خبر

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn