کد خبر : 45705
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۳

مقایسه ربات‌های Spot Grid در پلتفرم‌های مختلف: بایننس، کوکوین، و بای‌بیت

مقایسه ربات‌های Spot Grid در پلتفرم‌های مختلف: بایننس، کوکوین، و بای‌بیت

ربات اسپات گرید یکی از هوشمندترین ربات تریدرها است که با استفاده از یک روش خلاقانه، با کمترین ریسک ممکن به ترید می‌پردازد. این ربات که توسط صرافی‌های رمزارزی متعددی ارائه می‌شود، مورد استفاده بسیاری از معامله‌گران قرار می‌گیرد. انتخاب یک ربات اسپات گرید حرفه‌ای که بیشترین تناسب را با نیازهای معامله‌گران داشته باشد، از

مقایسه ربات‌های Spot Grid در پلتفرم‌های مختلف: بایننس، کوکوین، و بای‌بیت

ربات اسپات گرید یکی از هوشمندترین ربات تریدرها است که با استفاده از یک روش خلاقانه، با کمترین ریسک ممکن به ترید می‌پردازد. این ربات که توسط صرافی‌های رمزارزی متعددی ارائه می‌شود، مورد استفاده بسیاری از معامله‌گران قرار می‌گیرد. انتخاب یک ربات اسپات گرید حرفه‌ای که بیشترین تناسب را با نیازهای معامله‌گران داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور، در این مطلب به بررسی و مقایسه مقایسه ربات‌های Spot Grid در پلتفرم‌های مختلف مانند بایننس، کوکوین، و بای‌بیت پرداخته‌ایم.

ربات Spot Grid چیست؟

در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال که یکی از راهکارهای کسب سود از بازار کریپتوکارنسی است، یکی دیگر از روش‌های مهم درآمدزایی از دنیای رمزارزها، معامله‌گری است. ترید ارزهای دیجیتال خود روش‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ربات اسپات گرید است. ربات Spot Grid یک برنامه هوشمند ترید بوده که با استفاده از نوسان قیمت، در بازه‌های مختلف اقدام به ترید و کسب سود می‌کند.

ربات اسپات گرید در یک بازه مشخص، در فواصل یکسان اقدام به ثبت سفارش و کسب سود می‌کند. برای مثال تصور کنید بازه انتخابی شما در ربات اسپات گرید برای ترید روی جفت ارز بیت کوین/تتر ۵۵ تا ۶۵ دلار باشد؛ یعنی یک بازه ۱۰ هزار دلاری. حال نوبت به انتخاب فواصل یا گرید می‌رسد. در هر ربات اسپات گرید امکان انتخاب ۲ تا ۸۰ گرید امکان‌پذیر است. گرید در واقع همان فواصلی است که ربات در آن ثبت سفارش می‌کند. با انتخاب ۲۰ گرید، در واقع در هر ۵۰۰ دلار، ربات اقدام به خرید و فروش می‌کند. بدین ترتیب، ۲۰ سفارش ثبت شده خواهید داشت که با کمترین میزان ریسک بیشترین سود را کسب خواهید کرد.

مقایسه عملکرد و کارایی ربات‌ Spot Grid در صرافی‌های مشهور

حال که با ربات اسپات گرید و نحوه عملکرد آن با یک مثال کاربردی آشنا شدید، نوبت به بررسی و مقایسه این ربات در صرافی‌های مشهور دنیا مانند بایننس، کوکوین و بای بیت می‌رسد. زیرا این صرافی‌های ارز دیجیتال با ارائه روش‌های خلاقانه، اقدام به ایجاد تحولی بزرگ در روش کار ربات اسپات گرید کرده‌اند. به همین منظور در ادامه، به مقایسه ربات اسپات گرید در این ۳ صرافی ارز دیجیتال پرداخته‌ایم.

بررسی ربات Spot Grid در بایننس

مقایسه ربات‌های Spot Grid در پلتفرم‌های مختلف: بایننس، کوکوین، و بای‌بیت

بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا با بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر، ربات‌های متوعی را برای ارائه خدمات تریدینگ در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از این ربات‌های جذاب و کاربردی، ربات اسپات گرید است. ربات اسپات گرید بایننس در ظاهر مانند تمام ربات‌های دیگر، در بازه‌ای که توسط کاربر مشخص شده است، اقدام به خرید در پایین‌ترین قیمت کرده و در بالاترین قیمت ممکن می‌فروشد.

این ربات به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس است. ربات اسپات گرید بایننس با سرعت بالا بیشترین کارایی را دارد. این ربات با بهره‌گیری از یک استراتژی منحصربه‌فرد در مدیریت ریسک، اقدام به ایجاد تنوع در سبد معامله ربات می‌کند که با تقسیم سرمایه در ارزهای مختلف، امکان ضرر را به صفر می‌رساند. با استفاده از ربات اسپات گرید بایننس، از هرگونه تصمیم احساسی در ترید دوری خواهید کرد که همین امر موجب کاهش ریسک معاملات شما خواهد شد.

بررسی ربات Spot Grid در کوکوین

ربات اسپات گرید صرافی ارز دیجیتال کوکوین اما نسبت به ربات بایننس کاملا متفاوت است. صرافی کوکوین سعی کرده با بهینه‌سازی نواقص ربات اسپات گرید بایننس و سازگاری این ربات با هوش مصنوعی، خدماتی متنوع در این راستا ارائه دهد. اصول کار این ربات مانند تمام ربات‌های اسپات گرید دیگر است اما با این تفاوت که کارمزد کم تراکنش‌های آن که ۰.۱ درصد بوده، ربات اسپات گرید کوکوین را به انتخاب اول تریدرها تبدیل کرده است.

ربات Spot Grid کوکوین یک قابلیت فوق‌العاده جذاب برای کابران خود در نظر گرفته است. اگر معامله‌گران از رمزارز KCS که توکن بومی پلتفرم کوکوین بوده در استفاده از ربات بهره بگیرند، با ۲۰ درصد تخفیف مواجه خواهند شد. در این ربات کاربردی، امکان «Copy Trading» نیز وجود دارد که میزان ریسک را به کمترین حد ممکن خواهد رساند

بررسی ربات Spot Grid در بای‌بیت

ربات اسپات گرید بای بیت نسبت به سایر ربات‌های معرفی شده در این مطلب، سازوکار ساده‌تری دارد. این ربات با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، توانسته استراتژی‌های ترید متنوع، سودده و کم ریسکی را ارائه دهد. بای بیت با ارائه این ربات اسپات گرید، در کمترین زمان ممکن توانست تعداد زیادی تریدر را که به دنبال معامله با ربات‌ها بودند را به پلتفرم خود اضافه کند.

از قابلیت‌های جذاب این ربات می‌توان به طیف گسترده گریدها برای معامله اشاره کرد. تقریبا نزدیک به ۳۳۰ گرید در این ربات قابل دسترسی است. همچنین تنظیمات دستی ربات اسپات گرید بای بیت نیز بسیار منحصر به فرد است. کاربران می‌توانند با استفاده از تنظیمات دستی، می‌توانند از ۳ قابلیت حالت پایه (Base Mode)، حالت مظنه (Quote Mode) و حالت پایه و مظنه (Base+Quote Mode) استفاده کنند.

برای مثال اگر در ترید جفت ارز بیت کوین/تتر، کاربران روی حالت پایه باشند، ترید فقط روی تتر صورت خواهد گرفت. در حالت مظنه، معامله روی بیت کوین خواهد بود. اما در حالت پایه و مظنه، روی بیت کوین و تتر معامله به صورت جفتی انجام خواهد شد.

نتیجه گیری مقاله

استفاده از ربات اسپات گرید یکی از روش‌های معامله در بازار ارزهای دیجیتال به منظور کاهش ریسک ضرر و افزایش سودآوری است. این ربات کاربردی، با معامله در بازه‌های مشخص شده، بیشترین سود ممکن را با خرید در کف و فروش در سقف بازه به همراه خواهد داشت. صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایجاد تنوع در خدمات خود، اقدام به ارائه ربات اسپات گرید کرده‌اند. از میان تمام صرافی‌ها، ۳ صرافی بزرگ بایننس، بای بیت و کوکوین بهترین ربات‌های اسپات گرید خارجی را در اختیار دارند. به‌نظر می‌رسد استفاده از هرکدام از این ربات‌ها، با توجه به استراتژی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn