کد خبر : 45983
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

نظر قطعی وزیر ارشاد در مورد بازگشت پرستو صالحی و معین به كشور + فيلم

نظر قطعی وزیر ارشاد در مورد بازگشت پرستو صالحی و معین به كشور + فيلم

به گزارش بازيگر 360 ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگویی درباره بازگشت هنرمندان به ایران، مواردی را مطرح کرد. وزیر در مورد پرستو صالحی گفت که ایشان تا چندی پیش فعالیت‌های براندازانه داشته‌اند. با این حال، به دلیل ابراز پشیمانی و با توجه به سیاست کلی دولت مبنی بر بازگشت ایرانیان،

به گزارش بازيگر 360 ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگویی درباره بازگشت هنرمندان به ایران، مواردی را مطرح کرد.

وزیر در مورد پرستو صالحی گفت که ایشان تا چندی پیش فعالیت‌های براندازانه داشته‌اند. با این حال، به دلیل ابراز پشیمانی و با توجه به سیاست کلی دولت مبنی بر بازگشت ایرانیان، امکان بازگشت ایشان به کشور فراهم شده است.

اسماعیلی درباره معین نیز وزیر تأکید کرد که هر ایرانی، از جمله آقای معین، می‌تواند به کشور بازگردد. البته فعالیت‌های هنری ایشان باید مطابق با قوانین کشور باشد.

وزیر به سیاست کلی دولت مبنی بر استقبال از بازگشت ایرانیان به کشور اشاره کرد و گفت که این سیاست در عمل نیز اجرا شده است. به عنوان مثال، به پرونده برخی از هنرمندان که سال‌ها ممنوع‌الفعالیت بودند، رسیدگی شده و مجوز فعالیت آن‌ها صادر شده است.

اسماعیلی بر اهمیت بخشش و گذشت در برخورد با هنرمندانی که مرتکب اشتباه شده‌اند، تأکید کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn