کد خبر : 46173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

اکران مردمی باشکوه «شور عاشقی» در فرهنگسرای اشراق

اکران مردمی باشکوه «شور عاشقی» در فرهنگسرای اشراق

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است، اکران مردمی خود را در فرهنگسرای اشراق برگزار کرد. این فیلم که به موضوع کاروان اسرای کربلا می‌پردازد، توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کند. اکران مردمی «شور

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است، اکران مردمی خود را در فرهنگسرای اشراق برگزار کرد. این فیلم که به موضوع کاروان اسرای کربلا می‌پردازد، توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کند.

اکران مردمی «شور عاشقی» با استقبال گسترده همراه شد

در مراسم اکران مردمی، داریوش یاری، کارگردان فیلم، حضور یافت و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ داد. پس از اکران، تماشاگران به گفتگو درباره این اثر ارزشمند پرداختند و از بازیگران و عوامل فیلم قدردانی کردند.

خلاصه‌ای از داستان:

در فیلم «شور عاشقی»، دختری به نام سلما ماموریت می‌یابد تا صدای کاروان اسرای کربلا باشد و حقیقت را به مردم برساند. او باید پیش از رسیدن شمر و یارانش به شهرها، وارد خانه‌های مردم شده و با بیان واقعیت، از فریب خوردن آن‌ها جلوگیری کند.

بازیگران و عوامل:

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به شهره موسوی، پیام احمدی‌نیا، مهدی زمین‌پرداز، سیامک صفری، نادر فلاح و علیرضا استادی اشاره کرد. این فیلم محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم بین‌المللی را از آن خود کرد.

اهمیت فیلم:

«شور عاشقی» اولین فیلم سینمایی ایران است که به موضوع کاروان اسرای کربلا می‌پردازد. این فیلم با روایت داستانی جذاب و بازی‌های درخشان، توانسته است به یکی از آثار موفق سینمای ایران تبدیل شود.

نکات قابل توجه:

  • فروش یک میلیاردی فیلم در مدت زمان کوتاه
  • استقبال گسترده مخاطبان از فیلم
  • اکران مردمی موفق در فرهنگسرای اشراق
  • اهمیت موضوعی فیلم و پرداخت به واقعه تاریخی کربلا

این فیلم نشان می‌دهد که سینمای ایران می‌تواند با روایت داستان‌های ارزشمند و تاریخی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn