کد خبر : 46623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۲۰

دو خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال؛ یک جدایی قطعی و یک مقاومت در برابر جدایی!

دو خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال؛ یک جدایی قطعی و یک مقاومت در برابر جدایی!

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات در حال تعیین تکلیف است و چیزی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر نمانده است، باشگاه استقلال هنوز لیست جدید خود را نهایی نکرده است. در شرایطی که فصل نقل و انتقالات در حال تعیین تکلیف است و چیزی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر نمانده است، باشگاه

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات در حال تعیین تکلیف است و چیزی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر نمانده است، باشگاه استقلال هنوز لیست جدید خود را نهایی نکرده است.

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات در حال تعیین تکلیف است و چیزی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر نمانده است، باشگاه استقلال هنوز لیست جدید خود را نهایی نکرده است. در این رابطه دو خبر جدید از آبی پوشان منتشر شده است:

دو خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال؛ یک جدایی قطعی و یک مقاومت در برابر جدایی!

به گزارش آنا، ودران کیوسفسکی دروازه بان اهل بوسنی چندی پیش بدون نظر نکونام توسط باشگاه استقلال جذب شد اما با مخالفت سرمربی استقلال موفق به شرکت در تمرینات این تیم نشد.

 

این بازیکن حتی در کشور ترکیه و اردوی استقلال هم حضور پیدا نکرد و مسئولان باشگاه استقلال به وی اعلام کردند با توجه به شرایط پیش آمده قصد دارند او را به تیمی دیگر منتقل کنند تا به صورت قرضی بازی کند. این بازیکن هم بعد از دریافت این پیام به مسئولان استقلال اعلام کرده تحت هیچ شرایطی در تیم دیگری بازی نمی کند و تنها برای استقلال به میان خواهد رفت.

 

جدایی 2 بازیکن از میان این استقلالی ها قطعی شد + اسامی

 

با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید یا این بازیکن را در لیست قرار بدهند که نکونام با این مستاله مخالف است یا باید تمام رقم قرارداد این بازیکن را پرداخت کنند مگر اینکه در رایزنی ها، این بازیکن راضی شود با دریافت مبلغی قرارداد خود را فسخ کند که این موضوع با توجه به اشتباه باشگاه استقلال بعید به نظر می رسد.

 

همچنین ملی‌پوش عراق که در المپیک پاریس عملکرد چندان خوبی را با تیم امید این کشور نداشت، به احتمالا فراوان از فهرست خارجی‌های استقلال کنار گذاشته خواهد شد.

 

به گزارش ایرنا، المپیک 2024 پاریس برای منتظر محمد بازیکن استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور داشت، به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و این بازیکن به همراه تیم ملی کشورش (عراق) وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشت.

 

منتظر محمد در پاریس این فرصت را پیدا کرد تا در هر سه بازی عراق مقابل تیم‌های اوکراین، مراکش و آرژانتین به میدان برود اما عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت.

 

او امیدواری زیادی داشت تا با درخشش در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان نظر جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال را برای ماندن جلب کند اما عدم درخشش او باعث شد تا تقریبا هیچ شانسی برای ماندن در استقلال نداشته باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn