کد خبر : 46900
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

درخواست مهم پرسپولیس از فدراسیون فوتبال

درخواست مهم پرسپولیس از فدراسیون فوتبال

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل موفق به جذب جانشین علیرضا بیرانوند شد و با الکسیس گندوز به توافق رسید تا این دروازه‌بان باتجربه فرانسوی-الجزایری به گلر شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو تبدیل شود. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ توافقات با گندوز در شرایطی نهایی شد که پیش از جذب او نام

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل موفق به جذب جانشین علیرضا بیرانوند شد و با الکسیس گندوز به توافق رسید تا این دروازه‌بان باتجربه فرانسوی-الجزایری به گلر شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو تبدیل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ توافقات با گندوز در شرایطی نهایی شد که پیش از جذب او نام گئورگی گولسیانی، اوستون اورونوف و ایوب العملود وارد فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس شده بود و دروازه‌بان فرانسوی-الجزایری به عنوان چهارمین بازیکن خارجی سرخ‌پوشان برای فصل معارفه شد.

با توجه به به حدنصاب نرسیدن تعداد بازی وحدت هنانوف در فصل قبل، و همچنین شایعاتی که در مورد نبیل باهویی در این زمینه وجود داشت، رقبای پرسپولیس مدعی شدند این تیم نمی تواند از دو سهمیه دیگر خارجی خود استفاده کند و الکسیس گندوز آخرین خرید خارجی این تیم باید باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn