کد خبر : 47039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

محرومیت مهرداد محمدی کم می شود؟

محرومیت مهرداد محمدی کم می شود؟

در کنار تلاش گروه حقوقی باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی برای همراهی این تیم در رقابت‌های پیش رو، ظاهرا مهرداد محمدی خودش نیز در تلاش است تا از هر طریق ممکن از محرومیتش کم کند.  به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ محمدی که در هفته‌های اخیر نسبت به اتفاقات مربوط

در کنار تلاش گروه حقوقی باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی برای همراهی این تیم در رقابت‌های پیش رو، ظاهرا مهرداد محمدی خودش نیز در تلاش است تا از هر طریق ممکن از محرومیتش کم کند.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ محمدی که در هفته‌های اخیر نسبت به اتفاقات مربوط به بعد از بازی با تیم هوادار ابراز پشیمانی کرده، اعلام کرد حاضر است بار دیگر با حضور در فدراسیون فوتبال و در حضور اعضای کمیته اخلاق نسبت به این موضوع ابراز پشیمانی و ندامت کند تا ثابت شود که نسبت به رفتارش به شدت پشیمان است.

در همین باره مطلع شدیم او با وکیل خودش نیز در این باره مشورت کرده تا در صورت امکان، از هر اقدامی برای کم کردن جلسات محرومیت‌هایش استفاده کند

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در این باره اعلام کرد حتی اگر این تعداد محرومیت ۶ جلسه یک جلسه هم کم شود این برای باشگاه استقلال اتفاق خوبی خواهد بود. چرا که می‌توانیم از وجود چنین بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی و اروپا را در کارنامه دارد در ترکیب تیم استفاده کنیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn