کد خبر : 47136
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

ایتالیا ۳- ژاپن ۲/ کامبک رویایی آبی‌ها برای دفن آرزوی سامورایی‌ها

ایتالیا ۳- ژاپن ۲/ کامبک رویایی آبی‌ها برای دفن آرزوی سامورایی‌ها

تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی که دو بر صفر از ژاپن عقب بود، موفق شد سه بر دو این تیم را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. در یکی از جذابترین دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک، تیم‌های ایتالیا و ژاپن به مصاف هم رفتند که ایتالیایی‌ها در یک دیدار دراماتیک به

تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی که دو بر صفر از ژاپن عقب بود، موفق شد سه بر دو این تیم را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

در یکی از جذابترین دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک، تیم‌های ایتالیا و ژاپن به مصاف هم رفتند که ایتالیایی‌ها در یک دیدار دراماتیک به سختی و با نتیجه سه بر دو، حریف سختکوش و آسیایی خود را شکست دادند.

ژاپن بازی را بسیار خوب شروع کرد و در دو ست نخست، ایتالیایی‌ها را غافلگیر کرد. سامورایی‌ها با ارائه یک بازی برتر با نتایج ۲۵ – ۲۰ و ۲۵ – ۲۳، ایتالیا را در دو ست ابتدایی شکست دادند.

ژاپنی‌ها با دریافت‌های فوق العاده و بی نقصشان ست سوم را هم بر ایتالیا دشوار ساختند و تا یک قدمی سه بر صفر کردن یکی از امید‌های اصلی قهرمانی پیش رفتند و در حالی که با نتیجه ۲۴ – ۲۱ پیش بودند و فقط یک امتیاز می‌خواستند تا برنده بازی شوند، ایتالیا این اجازه را نداد و با امتیاز‌های پشت سر هم در نهایت با نتیجه ۲۷ – ۲۵ این ست را از آن خود کرد.

ایتالیا ست چهارم را هم به سختی و با نتیجه ۲۶-۲۴ از سد ژاپن عبور کرد تا کار به ست پنجم برسد. در دست پنجم هم ژاپن تا یک قدمی کسب پیروزی پیش رفت، اما باز هم امتیاز آخر را نتوانست بگیرد و در نهایت ایتالیا با نتیجه ۱۸ – ۱۶ حریف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn