کد خبر : 47145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

گلایه تلخ فریده سپاه‌منصور از خانه‌نشینی بازیگران پیشکسوت

گلایه تلخ فریده سپاه‌منصور از خانه‌نشینی بازیگران پیشکسوت

به گزارش بازيگر 360 ،‌ فریده سپاه‌منصور، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، در گفتگویی صریح از بی‌مهری به بازیگران پیشکسوت گلایه کرد و گفت: امروزه از بسیاری از بازیگران باتجربه و توانمند که سال‌ها برای این هنر زحمت کشیده‌اند، به اندازه کافی استفاده نمی‌شود. نقش‌های اصلی اغلب به جوانان سپرده می‌شود و نقش‌های مکمل برای

به گزارش بازيگر 360 ،‌ فریده سپاه‌منصور، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، در گفتگویی صریح از بی‌مهری به بازیگران پیشکسوت گلایه کرد و گفت: امروزه از بسیاری از بازیگران باتجربه و توانمند که سال‌ها برای این هنر زحمت کشیده‌اند، به اندازه کافی استفاده نمی‌شود. نقش‌های اصلی اغلب به جوانان سپرده می‌شود و نقش‌های مکمل برای پیشکسوتان نیز بسیار محدود شده است.

او با اشاره به نقش خود در فیلم «یک جمعیت قابل کنترل»، به اهمیت نقش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در خانواده‌های ایرانی اشاره کرد و از غیبت این نقش‌ها در آثار سینمایی و تلویزیونی ابراز تاسف کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های نقشی که در این فیلم سینمایی ایفا می‌کند، عنوان کرد:  من در این فیلم نقش مادربزرگی را بازی می‌کنم که دچار فراموشی شده. با این وجود آرزوی قدیمی اش را همچنان در خاطر دارد و به دنبال برآورده کردن آن آرزو است. البته انجام این آرزو همراه با همسرش بوده که هرچند همسرش از دنیا رفته، اما دوست دارد خودش به آن آرزو برسد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn