کد خبر : 47326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

درخشش فیلمساز ایرانی در جشنواره بین‌المللی جاگران

درخشش فیلمساز ایرانی در جشنواره بین‌المللی جاگران

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه ایرانی “تاری” به جشنواره بین‌المللی جاگران هند راه یافت. فیلم کوتاه “تاری” در رقابت با آثار جهانی فیلم کوتاه “تاری” به کارگردانی صحرا اسدالهی، بازیگر و کارگردان سینما، در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره بزرگ و معتبر جاگران هند راه یافت. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه ایرانی “تاری” به جشنواره بین‌المللی جاگران هند راه یافت.

فیلم کوتاه “تاری” در رقابت با آثار جهانی

فیلم کوتاه “تاری” به کارگردانی صحرا اسدالهی، بازیگر و کارگردان سینما، در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره بزرگ و معتبر جاگران هند راه یافت. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سینمایی در هند است که در ۱۸ شهر برگزار می‌شود.

داستان فیلم “تاری”

داستان فیلم “تاری” حول محور زنی به نام مرضیه می‌چرخد که برای آرامش روحی همسر بیمار خود، کودکی را به عنوان فرزند از دست رفته‌شان به او نشان می‌دهد. این تصمیم او برای رهایی همسرش از عذاب وجدان، داستانی تکان‌دهنده را رقم می‌زند.

حضور بین‌المللی و عوامل فیلم

فیلم “تاری” که پخش بین‌المللی آن بر عهده کمپانی سینه‌راما است، از ۱۰ مرداد تا ۱۰ آبان ماه در جشنواره جاگران به نمایش درخواهد آمد. این فیلم علاوه بر صحرا اسدالهی، بازیگرانی چون رزمریم کاظمی، حامد مصباحی و … را نیز در نقش‌های مختلف دارد.

جشنواره جاگران جایزه نقدی ۱۰۰۰ دلاری را برای بهترین فیلم کوتاه در نظر گرفته است و امید می‌رود فیلم “تاری” بتواند در این رقابت بین‌المللی خوش بدرخشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn