کد خبر : 47505
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۱

بازگشت خاطره‌انگیز عمو پورنگ با سریال «لالایی» در فیلیمو

بازگشت خاطره‌انگیز عمو پورنگ با سریال «لالایی» در فیلیمو

به گزارش بازیگر 360 ، سریال «لالایی» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور، جدیدترین محصول اختصاصی فیلیمو است که از دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه آغاز خواهد شد. داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان در سریال جدید فیلیمو این سریال با حضور ستارگانی همچون گوهر خیراندیش، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی و …، نوید

به گزارش بازیگر 360 ، سریال «لالایی» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور، جدیدترین محصول اختصاصی فیلیمو است که از دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان در سریال جدید فیلیمو

این سریال با حضور ستارگانی همچون گوهر خیراندیش، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی و …، نوید یک اثر جذاب و دیدنی را می‌دهد.

داستان سریال «لالایی»

هنوز جزئیات کامل داستان سریال «لالایی» منتشر نشده است، اما با توجه به حضور داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان و فضای کلی سریال که بر اساس تیزرها و تصاویر منتشر شده، فضایی کودکانه و خانوادگی دارد، می‌توان انتظار یک اثر شاد و مفرح را داشت.

عوامل تولید سریال

در این سریال علاوه بر بازیگران مطرح، عوامل حرفه‌ای دیگری نیز حضور دارند. محمد درویشعلی‌پور به عنوان نویسنده، محمود صالحی به عنوان مدیر فیلمبرداری و مهرداد نصرتی به عنوان آهنگساز از جمله این افراد هستند.

چرا سریال «لالایی» مهم است؟

  • بازگشت داریوش فرضیایی: حضور داریوش فرضیایی به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های کودک و نوجوان، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت این سریال جذب کند.
  • فضای خانوادگی: سریال «لالایی» با فضای شاد و کودکانه خود، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها باشد.
  • تولیدات اختصاصی فیلیمو: این سریال نشان از تلاش فیلیمو برای تولید محتواهای باکیفیت و جذاب است.

سریال «لالایی» با ترکیب بازیگران محبوب و یک تیم حرفه‌ای، می‌تواند یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی در سال جاری باشد. این سریال علاوه بر سرگرمی، می‌تواند پیام‌های آموزشی و تربیتی نیز برای کودکان داشته باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn