کد خبر : 47621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۴۵

گائل کاکوتا خرید جدید استقلال کیست؟ / بازیکن سابق چلسی و شاگرد آنچلوتی

گائل کاکوتا خرید جدید استقلال کیست؟ / بازیکن سابق چلسی و شاگرد آنچلوتی

به گزارش رکنا،گائل رومئو کاکوتا مامبنگا بازیکن فوتبال اهل جمهوری دموکراتیک کنگو است. کاکوتا محصول جوانان لانس است که در سال ۲۰۰۷ در یک انتقال جنجالی به چلسی منتقل شد. او که به ندرت در چلسی استفاده می‌شد، به شش تیم در پنج کشور قرض داده شد و پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۱۵

به گزارش رکنا،گائل رومئو کاکوتا مامبنگا بازیکن فوتبال اهل جمهوری دموکراتیک کنگو است.

کاکوتا محصول جوانان لانس است که در سال ۲۰۰۷ در یک انتقال جنجالی به چلسی منتقل شد. او که به ندرت در چلسی استفاده می‌شد، به شش تیم در پنج کشور قرض داده شد و پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۱۵ راهی سویا شد.

کاکوتا در تمام رده‌های جوانان و نوجوان ملی برای فرانسه به میدان رفت و در سال ۲۰۱۷ وفاداری خود را تغییر داد و تیم ملی جمهوری کنگو را برای انجام بازی‌های ملی انتخاب کرد.

کاکوتا در سال ۲۰۰۷ به چلسی رفت و بازیکن باشگاه جوانان شد.

کاکوتا به زودی شروع به شکوفایی کرد و جایزه بهترین بازیکن آکادمی سال را پس از اولین فصل حضورش در چلسی به دست آورد. او همچنین پس از به پایان رساندن فصل به عنوان بهترین گلزن در باشگاه جوانان در چلسی با ۱۲ گل در ۲۴ بازی، به عنوان بهترین بازیکن آکادمی سال انتخاب شد.

برای فصل ۰۹–۲۰۰۸، به کاکوتا این فرصت داده شد تا با تیم اصلی تمرین کند، اگرچه او همچنان محدود به بازی با تیم ذخیره باشگاه بود. در فوریهٔ ۲۰۰۹، کاکوتا با شکستگی مچ پا در یک بازی دوستانه مقابل آکادمی گلن هادل، دید که پیشرفتش به شدت متوقف شد. در ۱ سپتامبر ۲۰۰۹، کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی، کاکوتا را به تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد

در ۸ دسامبر ۲۰۰۹، او اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آپوئل انجام داد. او جوان‌ترین بازیکن چلسی بود که تا به حال نماینده این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است

در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۰، کاکوتا قرارداد ۴ و نیم ساله جدیدی با چلسی امضا کرد و قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۵ با باشگاه تمدید کرد. کاکوتا در سال ۲۰۱۲ تمایل خود را برای ترک این باشگاه ابراز کرد زیرا می‌گوید مایل نیست یک سال دیگر روی نیمکت بنشیند.

کاکوتا یک بازیکن با تابعیت فرانسوی بود و کشورش را در تمام سطوح نمایندگی کرده‌است.

این بازیکن برای پیوستن به تیم فوتبال استقلال منتظر تایید تست های پزشکی اش توسط ایفمارک است. شایعات زیادی درباره رد شدن در این تست ها وجود داشت که باشگاه استقلال تمامی آنها را تکذیب کرد. حالا همه منتظر نهایی شدن این انتقال مهم هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn