کد خبر : 48135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

دنده عقب قیمت محصولات بهمن موتور از 5 تا 80 میلیون

دنده عقب قیمت محصولات بهمن موتور از 5 تا 80 میلیون

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 مرداد 1403 سرانجام با روند کاهشی در هشت محصول معاملات خود را آغاز کرد و دیگر خودرو‌ها به انتظار نشسته و تغییری در آنها مشاهده نمی‌شود. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز با شیب نزولی ادامه‌دار شدند

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 مرداد 1403 سرانجام با روند کاهشی در هشت محصول معاملات خود را آغاز کرد و دیگر خودرو‌ها به انتظار نشسته و تغییری در آنها مشاهده نمی‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز با شیب نزولی ادامه‌دار شدند و شرکت بهمن موتور از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت محصولات بهمن موتور

محصولات شرکت بهمن موتور با کاهش شدید قیمت کار خود را آغاز کردند.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی پس از روند نوسانی در طول هفته، امروز 22 میلیون ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 305 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره یکی از محصولات شرکت بهمن موتور است که از مردادماه سال 1400 به بازار ایران راه یافته است، خودروی مذکور در دسته محصولات نوسانی که امروز با افت 19 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 908 میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، در طول یک هفته اخیر 55 میلیون تومان افت قیمت داشته که امروز با کاهش 50 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 با روند نزولی شدید پس از دوران پساانتخابات به پایین سه میلیارد رسیده و امروز نیز با افت 80 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

jpg-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn